strössel - men vad typiskt att datorn strulade så hon inte kunde se. Det har väl troligen blivit en miss någonstans för annars borde du fått en kallelse. Men de kan säkerligen skaka fram en tid, de måste de ju eftersom ett TUL ska göras. De får de ju ordna på ngt sätt så du behöver nog inte oroa dig, men det gör man ju lätt ändå. De har ju alltid ett gäng reserv/akuttider sparade så det ordnar sig. Bra att du ringde och hoppas du redan har en tid men att kallelsen kommit bort el ngt bara. Här är det också shoppingstop. Måste gå igenom allt i källaren först för att se vad som behövs införskaffas, men vågar inte göra det ännu. Det jag vet behövs är nog några fler omlottbodysar och ngt fint att åka hem från BB då jag vill att det ska vara ngt nytt och "eget" för detta barn. Men väntar till hösten då det kommer en massa nytt fint i butikerna.
Speck - Roligt med TUL. Hoppas ni får beräknad vikt. Vid vårt TUL med sonen i v 32 låg han på -16% i tillväxt och han var ju lite mindre också så det stämde ganska bra. Men annars tycker jag många fått helt tokiga siffror, men alltid kul se och det är ju som sagt "bara" en uppskattning.
Skönt att höra att du har lite bättre dagar mellan varven också Kelsson!
Karmosin - babyshop är en favorit här med . Har handlat mkt där till sonen .