Luella skrev 2011-06-23 21:28:15 följande:
Vickan, det var inte min mening att skrämma upp dig. Ska du gå och kolla? En tjej i en annan tråd fick sammandragningar mitt i natten och fick åka till förlossningen men livmodertappen var opåverkad hos henne och det fanns någon teori om att moderkakan skavde och att det var därför det gjorde ont.
Tredjemaj och Anderska, har man väl sett ett hjärta slå så är risken oerhört liten att något går fel.
Aurora, det låter ju som en SD. Om du är stressad på jobbet och har mycket att göra kan det ju vara så att du känner det först när du kommer hem? Sen brukar det ju dröja innan man varvar ned till viloläge efter ett arbetspass. Tufft att du jobbar natt! Jag jobbade som nattportier i några år och det gick bra men så helt plötsligt klarade jag inte av att vara vaken. Det var hemskt! Efter några månader bytte jag och jobbade dagtid i receptionen istället vilket var tråkigt för nätterna var lite mysiga på något sättl
Strössel, så mycket fina saker du handlat! Var har du köpt den fina mobilen du ska ha över skötbordet?
Ego, jag har handlat lite grann nu men ska nog vänta till höstkollektionerna kommer till butik nu för jag vet att jag kommer vilja handla massor av höst och vinter-kläder. Köpte föresten en cosy sack från Elodie Details. Den är supermysig och bör funka bra i bilbarnstolen när man ska in och ut.
www.elodiedetails.com/images/popups/Cosy_retr....
Karmosin: Tack det lugnar mig att du skriver det. Misstänker att allt med IVF gör att man kanske är lite mer orolig än man borde va.