Grattis till er båda då Jis !!
Carlan - hoppas det hjälper med lite dropp igen så du får må lite bättre sedan. Försök tänka att bebisen får det den behöver iaf.
Strössel - Härligt med vecka 25 snart. Längtar också, men samtidigt rädd att h*n ska vara för liten...Ja ring och kolla datum för ditt TUL, jag fick ju min kallelse för länge sedan. Annars går tiden. Vilar mest då det gör ont att röra mig för mkt. Ingen remiss kommit ännu. Pollenallergin har också slagit till så jag känner mig dunderförkyld. Vill inte ta all medicin som jag egentligen ska, även om läkaren sagt ok...Sitter och surfar syskonvagnar och funderar för att få tiden att gå. Vad mycket sött du har köpt .
Moahahahaha angående sömn och sova hela natten. Har glömt hur det är att sova en hel natt. Tre år sedan ungefär sedan jag gjorde det sist. Även de nätter sonen sover ok eller inte ens är hemma (landet med pappa) så vaknar jag flera ggr och undrar om allt står rätt till för att han INTE har vaknat och väckt mig och måste gå in i hans rum och kolla så att han inte har feber eller ngt annat läskigt en mamma kan inbilla sig .