carlan skrev 2011-06-25 18:01:40 följande:
anderska: mysigt med RUL, jag ska dit 21 juli om jag inte minns fel. Ska ni fråga om könet? Jag har en dotter sedan innan så jag vill veta om vi ska köpa lite pojk kläder eller inte. Har inget bra flick namn än så skulle vara trevligt att veta nu om vi måste gnugga hjärn cellerna ännu mera. verkar hopplöst att komma på ett flick namn. Förra gången var det tvärt om. Min dotter heter Aurora, Tilde, Jasmine. Ska vi få en son ska den få heta Theo, Vito. Dåda dessa namn är Italienska och har fina inebörd.
Aurora betyder: soluppgång Theo (Theodor) betyder: Guds gåva Vito betyder: ger liv
Så skulle vi få en son skulle hans namn alltså bli: Guds gåva ger liv. Mycket vackert eftersom den är så efterlängtad.
Vi har inte RUL för ens den 31 augusti. Ska bara göra ett extra ul den 13 juli när jag är i v 12 för jag är en liten orolig själ :/ Min sambo vill inte kolla könet, jag skulle kunna tänka mig att veta både för att spåna på olika namn men också för att veta lite färger inför att börja handla :p Men vi får se. Så länge den lille är frisk så spelar det ingen roll =D