Kelsson1 skrev 2011-07-29 11:56:27 följande:
cattm: Har du provat Postafen? Hjälper den något? Har du satt samband med illamående o något du äter? För mig förvärrar sötsaker illamåendet och även trötthet.
Tycker definitivt att du ska kolla upp om Bugaboo är något för er o köpa med er från USA om det är något ni faller för, inget fel med att spara pengar.
Låter som ni har rejält med plats i lägenheten o det är ju bra. Vi har som sagt bara en två:a så det finns inte så mycket vi kan göra för att förbättra situationen
. Väldigt roligt med en engegerad make, min är också med o ränner i barnaffärer utan att knorra
.
Strössel: Tror du gör rätt som behåller åkpåsen, om inte annat så behöver du den till sittvagnen sen.
Vi bor i en trea på 88 kvadrat, så vi har riktigt gott om plats. Vi köpte den med familjebildande i åtanke (eller åtminstone fanns det väldigt högt upp i mina tankar, min man hade inte bestämt sig då ännu ifall han någonsin skulle vilja ha barn - jag har legat många år före honom på den fronten och fått vänta in).
Jag har ätit postafen varje dag tre dagar i rad nu. Vet inte om jag tycker att det hjälper speciellt mycket, men jag hör åtminstone till de som inte blir helt utslagna av tabletterna, känner mig inte tröttare än vanligt. Jag har inte sett något samband alls med vad jag äter eller inte äter. Jag har en hel del magproblem sedan innan också, så jag är iofs rätt van vid att hantera illamående och andra symptom.
Strössel, det låter jättebra att ha många alternativ med åkpåse, overall och filtar. Du kommer ju att kunna anpassa efter behov väldigt bra då.
Speck, vad spännande att det närmar sig förlossning för er. Hoppas att babyn kommer fort och lätt vid lämpligt tillfälle.
Aurora, grattis till lyckad flytt. Hoppas att ni kommer att stortrivas med ert nya boende.