Är lixom Carlan lite risig och trött just nu, orkar inte skriva så ofta
Carlan: Lycka till på RUL!! Visst är det skönt att känna bebis sparka, då kan man känna sig lugnt att det står rätt till där inne. Lika ofattbart underbart att känna bebben sparka den här gången tycker jag.
Kelsson: Det är svårt att hålla sig från att köpa det allra dyraste till bebben Köpte förra svängen ett stokke-skötbord för 4500 kr. Det är dock kvar hos sonens pappa, så här har vi köpt ett skötbord som kan byggas om till vanlig byrå som vi sen ska ha i badrummet - hittade till min stora glädje det på blocket för 500 kr! Är mycket snålare denna gång, behöver de flesta pengarna i buffert under mammaledigheten
Vi har också en Emmaljungavagn - superbra, stabila vagnar - perfekta för vårt vinterklimat tycker jag! Och bebisen ligger så bekvämt och skyddat i dem.
Här är det mesta färdigt, skönt att inte behöva köpa så mkt nytt! Fixat i ordning skötbordet, fyllt bebisbyrån med kläder och lakan, fixat ett till babyskydd. Maken ska bara bära ut spjälsäng ur det proppfulla förrådet, och sen byta till liggdel på vagnen. Sen ska jag köpa en massa mer nya pöjkkläder, såå sött och mysigt!
Angående namn så ska vår plutt heta Gustav. Sonen kallar honom redan Gutta-Prutta