• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

LGT: Nu är vi nästan samlade, kul! Tror att jag ger BM Östermalm en chans först, ska ringa de idag o försöka få tid en vecka tidigare först, går det inte så kanske jag använder ditt tips...

Viksan: Härligt att du också hittat hit!

• Speck
    Kelsson1 skrev 2011-04-07 21:10:17 följande:
    Speck: Du ser att du platsar in här som fisken i vattnet! Började nästan gråta när jag i andra tråden läste ditt inlägg. Så får du aldrig säga att du inte skulle platsa in för det gör du!
    Jo jag hoppas att BM är bra även om sköterskan var skit. Jag har nu lugnat ner mig o tycker inte att det är så illa med inskrivning o hälsosamtal ihopbakat. Det var bara mina gravidhormoner som gjorde sig påminda Skrattande
    Lilla gumman då, jag skojjade ju bara med dig Hjärta

Aurora: Det jag skrev var inte enbart riktat till dig utan ett allmänt inlägg om svängbart vs inte svängbart. Har typ inte sett några vagnar med stora svängbara. Eller så är det för att jag inte tittat efter det.

LGT; Jag tränar inte i vanliga fall så ja - jag tränar som vanligt Flört Men nja asså allvarligt så försökte jag ta mig ut på promenader, men första 12 v var jag så trött o illamående att allt kändes jobbigt och jag var så andfådd för minsta lilla.. sen vecka 12-18 var jag ut o gick iaf en gång /vecka en längre prom, men sen slog foglossningen till och jag tycker att om jag klarar av att gå till bilen utan att få ont är en bra dag..... Så jag tränar efter bästa förmåga..
  • Kelsson1

Speck: Var otroligt känslig igår, började ju nästan gråta efter samtal med BM bara Skrattande. Förhoppningsvis bättre idag. Jag skulle vilja ta lite promenader men maken vill att jag väntar till efter helgen. Han är så söt så jag låter honom bestämma för den här gången Skrattande o njuter av att bli uppassad...

• Kelsson1

EGO: Lite orolig, första dagen utan Crinone idag, hoppas hoppas att grav fortsätter normalt ändå...

• Aurora1979

Vickan och Speck: Trodde heller inte att det fanns stora svängbara och låsbara hjul, inte särskilt vanliga än iaf. Men av dem som haft såna så verkar dem vara nöjda eftersom dem funkat lika bra i stan som i snö/terräng. Tror ni att fjädringen kan vara bättre om det är stora och låsta hjul? Får ge mig ut och testköra lite olika vagnar... synd man inte kan provköra på olika underlag oxå. :P

• Jis

Nu är jag här! Kul m en ny tråd! Jag mår ok, blir dock illamående på em och måste äta nått, satt m påsen i bilen igår. Är väldigt glad att bilandet snart är över, nu väntar två dgr i Washington och en v i New York. Känner oxå att tarmarna är svullna, känner mig riktigt pluffsig! En annan fråga, jag är lite tjock sedan innan grav, d kommer ju dröja år innan grav syns... Eller? Någon som vet?

• Vickan I

Undrar också om mage. Jag är ju smal och idag gravid i v12 (11+2) och syns inget. Har ju hört att gravidmagen kommer direkt andra gången dessutom, men inte än. Nu kan jag gärna vänta då jag inte vill folk ska veta, men samtidigt längtar man ju också.

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-04-08 13:19:53 följande:
    Hur mår alla idag?
    Ingen som vill dela med sig av något som händer?
    Jag mår bra har haft fullt upp, varit på möte shoppat och varit hos veterinären och hann med att äta ute idag. Skrattande Kollat på vagnar och dom hade jättemånga färger typ uppsatta på väggen 50 m upp Rynkar på näsan gick inte att se. Kollade på en edge vagn gisses vad stor den var och så tung.

Sista dagen för mig med progesteron efter 14 veckor tre gånger om dagen !
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011