Kelsson1 skrev 2011-04-07 21:10:17 följande:
Speck: Du ser att du platsar in här som fisken i vattnet! Började nästan gråta när jag i andra tråden läste ditt inlägg. Så får du aldrig säga att du inte skulle platsa in för det gör du!
Jo jag hoppas att BM är bra även om sköterskan var skit. Jag har nu lugnat ner mig o tycker inte att det är så illa med inskrivning o hälsosamtal ihopbakat. Det var bara mina gravidhormoner som gjorde sig påminda
Lilla gumman då, jag skojjade ju bara med dig
Aurora: Det jag skrev var inte enbart riktat till dig utan ett allmänt inlägg om svängbart vs inte svängbart. Har typ inte sett några vagnar med stora svängbara. Eller så är det för att jag inte tittat efter det.
LGT; Jag tränar inte i vanliga fall så ja - jag tränar som vanligt
Men nja asså allvarligt så försökte jag ta mig ut på promenader, men första 12 v var jag så trött o illamående att allt kändes jobbigt och jag var så andfådd för minsta lilla.. sen vecka 12-18 var jag ut o gick iaf en gång /vecka en längre prom, men sen slog foglossningen till och jag tycker att om jag klarar av att gå till bilen utan att få ont är en bra dag..... Så jag tränar efter bästa förmåga..