Kelsson: Jag mår bra , jag hade jätteont i magen dom första veckorna och höll på att dö av oro och hade med ont i äggstockarna. Men det var ingen fara och den växte som det skulle, tror det är väldigt vanligt fast man oroar sig alltid. Så länge det inte är ihållande som aldrig som försvinner och gör superont så är det nog ingen fara.
Tänker precis som du , vågade knappt köpa byxor i v 12 för jag är rädd att det är ett dåligt omen. Det är därför jag kommer vänta väldigt länge innan jag köper några bebissaker så fjantig är jag
Kan oxå säga det när jag åt viss typ av mat kunde jag få jätteont i magen, får ont ibland nu med men då tänker jag tillbaks vad åt jag nu och tar en tablett för magkatarr så brukar det ge med sig. Tex när jag dricker oboy får jag skitont i magen så det funkar inte alls för mig.
Idag har jag gjort en bebisblogg som jag ska lägga in bilder på sen , bla UL inköp och mer mest för mina svärföräldrar och kompisar som inte bor här. Men kommer inte berätta om den förrens v 18 !