Kelsson1 skrev 2011-04-09 18:11:35 följande:
Aurora: Jag har extremt ömma bröst. Klagar inte annars men nätterna är väldigt jobbiga då jag vaknar varje gång jag ska vända på mig... Samma här är också trög i magen, fått äta torkade plommon (som inte är någon favorit) för att den ska fungera överhuvudtaget.
Speck: Vilken vecka var du i när du började använda mammabyxor? Tänkte nämligen köpa nya byxor också igår men tänkte som Aurora att det var inte värt eftersom man ändå inte kan använda de länge till...
Hm.. Jag var inte långt gången alls när jag köpte byxorna... det var i december före jul och jag hade TD 18/12 om jag svarar så, är det precist nog? :P TD har man väl i v 5 tror jag, och jag hade mammabyxor på mig på nyårsafton.. jag hade lätt mammabyxor från vecka 7 iaf! Så där ser ni att NI inte är så överdrivna som jag.. Men vafan skulle jag göra. Jag har ju varit lika smal i så många år att inga andra byxor passade ju, de gick ju inte att knäppa!! Och jag känner mig inte bekväm med att gå med uppknäppta byxor med gummisnodd runt knappen bara...