• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • skatten12

Speck : låter toppen:) när Jag arbetares
    Ett tag på bb så va rådet sitta i bra ställning att de ej ska va obekvämt kikla eller "nyp" i tårna :) menar naturligtvis försiktigt :)

Lindis : åh va bra!!! Då fick du se hjärtat??:) skönt de går åt rätt håll

Vickan : grattis på din dag !!!
    Jis: ok! Vad mysigt :) får du massa o
    Se fram emot:)

Drömt i natt att jag fått en tös igen. Men vad längre . Drömde att
    Jag gick o vagga henne pussa på henne min familj i vänner kom o hälsa på mm. En lång dröm o helt underbart !

• strössel

Jis: Finna ju många vanliga kläder som funkar med, jag har haft långa linnen och klänningar och tunikor. Tycker du har jättemånga fina kläder Glad hittade på en kändisblogg en affär som hade skitsnygga kläder men kommer inte ihåg vad den hette men ska se om jag kommer över den sidan och berätta för dig.

Speck: Ska försöka ta det lugnt, inte värt att stressa vill att bebisen ska må bra.

Kelsson: Har fortfarande ont i magen, önskar jag visste det berodde på om den nu inte är stress som bb trodde det kunde vara.

Önskar alla en underbar dag !

• Lindis1974

Dealiy: nej hjärtat syns inte så tidigt. 5+3 i går. Tidigast om en vecka bör man kunna se det. Men han mötte upp både hinnsäck och foster som var i perfekt storlek. Så nästa steg är att se hjärtat slå.

• Kelsson1

Speck: Härligt!

Dealiy: Drömmar är härliga!

Strössel: Försök ta det lugnt nu!

Lindis: Nu kan du andas ut, du vet att bebis finns på rätt ställe o växer så det knakar!

• Lindis1974

Kelsson: ja det känns skönt. Vore skönt att slippa flytningarna oxå. Känns rätt ofräscht. Men jag kanske får leva med dem ett tag till ;)

• skatten12

Sålänge de är vita flytningar går det ju ann :) men när det kom
    Med färg i dog jag. Som
    Tur är de över! O knappt vart nått :)
    Lindis vad skönt !!! Håller tummarna !!

Jag själv går in i v 7 idag :)

• Lindis1974

Ja jag har ju bruna flytningar men ska inte oroa mig så mycket nu. Det ser ju bra ut hittills. Tycker mest det är kläggigt.

• skatten12

Sålänge de är som de ska därinne ;)

Hur har ni de med humör i början??
    Jagr sur trött o ledsen mkt nu o maken håller. På att bli tokig på
    Mej . Han förstår inte . Han fattat lixom
    Inte att jag är oroad o påverkad . Dessutom
    Har jag slutat röka för ett par veckor sen . De påverkar säkert mitt humör
    Med ! Men är man en hormon bomb hela tiden ....

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011