• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Lindis1974

Nja. Dem sa att vi ska avvakta. Jag kollade ju i måndags. Då var det ok. Sen har jag tid för VUL 22 sept. Är det kvar efter helgen åker jag till nog in ändå.

• Kelsson1

Lindis: Tycker du gör helt rätt, åk in på söndag eller början av veckan för kontroll utan att ringa först om det itne gett med sig till dess!

• elintang
    strössel skrev 2011-09-09 10:52:42 följande:
    Vecka 35 idag och 41 dagar kvar till BF Solig

Speck: Ha en mysig promenad med Loke och hoppas att han inte blir hungrig efter 15 minuter Glad

Kelsson: Grattis till v 28 !

Elintang: Grattis till v 30 !
    tack så mkt :) 
  • strössel

Kelsson: Ja just det , det läste jag har faktiskt såna frön hemma från tiden med lchf. Tack för tipset.

Sitter och väntar på min man har djävulskt ont i magen, haft ont i fyra dagar nu men nu kan jag knappt sitta rakt och mår så illa så jag ringde sjukhuset och dom vill jag ska komma in. Ska köra ctg kolla livmodertappen och ev göra UL. Har tagit panodil och duschat varmt men inget hjälper känns som grym mensvärk och jag vill bara gråta så ont gör det.

• Kelsson1

Strössel: Stakarn! Hoppas det inte är något. Hoppas att lill* vill stanna i magen i några veckor till o inte har bråttom ut... STOR KRAM!

• Lillstint

Nämen strössel då.... din stackare! Usch! Hoppas allt är bra och det bara är elaka förvärkar eller något. Kram till dig!

• Jis

var hos BM idag, lyssnade på F som körde på stenhårt, hjärtljuden låg på 140-149 slag/min, HB:t låg på 124, yes! Hade dock lågt blodtryck 100/50, bara att dricka mer sa hon. Nu är det massa tider uppbokade framöver, börjar gå varannan vecka nu till BM, var fjärde på diabeteskontroll å UL. Oh my! Hur ska jag hinna jobba känner jag?

• kasa01

magbild, 26 fulla veckor.. v 27 imorgon. Japps, samma bh, som småbystad äger jag bara två st...
  • anderska

Fin mage Kasa =)

Imorgon åker vi till Turkiet. Idag känns det lite bättre. Så nu hoppas jag bara flygresan och bussresan går bra =)
    Ikväll blir det pizza hemma hos min mamma och lite idol tittande =) Trevlig helg alla! kram

P.s När jag kommer hem från semestern är jag i v 21 :p hel galet =D     

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011