Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Ninina: tror som Speck, det låter som UI. Jag har iofs haft lite svid hela min graviditet. Jag har druckit mkt citronvatten och tranbärsdricka. Men kolla upp med BM så du får hjälp om det är UI. Kraam!

• Najje79

ninina: Symptomen kommer och går, så var det för mig också. Det är jobbigt de första veckorna, särskilt för att man inte har så mycket att jämföra med om man inte har varit gravid innan (sen är ju alla graviditeter olika). Jag nojjade massor i början, men jag tror att får du gjort VUL så kommer det att kännas bättre. Kram!

Var hos BM idag, hade värkar under söndagen som försvann under gårdagen och idag har jag mest haft mensvärk. Men hon sa att jag har börjat öppna mig och att detta kan hålla på några dagar så nu är det bara att vänta och hoppas att det sätter igång snart!

• Najje79

ninina: Visst var det imorgon du skulle på VUL? Håller alla tummar för dig, även om jag vet att det kommer gå jättebra! Kraam!

• Najje79

Ninina: säger som Speck, det är nog det som syns så tidigt, men det låter ju jättebra! Jag kollade första gången i v 8 så du kommer se mer om två veckor, även om de är pluttisar då också. Grattis vännen!

• Najje79
    Speck skrev 2012-04-21 08:53:29 följande:
    Nej de stannar till jul säger hon ;)
    Hahaha! Inga bebbar ännu.... kanske får jag rätt... Flört
  • Najje79

Ninina: förstår att det är många tankar och känslor, men försök att se nuet och vad du har nu och hur du vill att framtiden ska se ut. Ditt ex är ett ex av en anledning, och att vara sur över att du inte ville ha sex tycker jag att du ska sätta dig över! Du har en liten bebis i magen, gläds åt det. Allt kommer att ordna sig, det vet jag!! Varma kramar!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011