Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Ninina: håller med de andra. Vad vill du? Har du familj nära som kan stötta dig med bebis? Fy, vad orättvist att du ska behöva gå igenom detta! Varma kramar!

• Najje79

Välkommen misscat!! Så roligt att ha dig här! Vad härligt att du fått se din Lill*!! kram

Ninina: bra att ni pratar ut om det. Du sitter i en situation som jag inte avundas, hoppas ni kan komma fram till en lösning som du känner dig bekväm med. Jag förstår verkligen vad du menar med trygghet, men jag är övertygad om att du skulle kunna ge så mkt trygghet och kärlek som ensam mamma. Din kille kanske får lägga sin lediga tid på att resa och hälsa på er och den tiden han är utomlands, det är många föräldrar som jobbar så det finns lösningar. Åh, jag hoppas så att det löser sig för dig, gumman, efter allt ditt kämpande!! Kraaam

• Najje79

Massa: vilken v är du i nu? Jag blev stenhård i magen av niferexen, kunde inte göra nr 2 på en vecka efter en tablett. Försökte ta varannan dag, men på slutet struntade jag i dem.
    Mysigt med hjärtljud och att magen växer

• Najje79

Idag ska vi ner till Gbg och visa upp pojkarna för vår IVF-läkare, ska bli så kul och säkert väldigt känslosamt.

• Najje79

Skatten: IVF-kliniken i Gbg, så nöjda. Vår läkare är där i dag och hade inga patienter på em så det passade så bra idag.

• Najje79

Min BM kollade depåerna, jag hade alltid högt värde (kommer inte ihåg siffrorna) medan järnvärdet låg på 106-109

• Najje79

Ninina: blir så ledsen för din skull. Det måste ha varit fruktansvärt att behöva ta det beslutet och dessutom när din kille beter sig på det viset. Han har ingen rätt att anklaga dig för ngt!! Han vet väl också hur barn blir till och även om ni inte trodde det gick så har han ansvar ändå! Hoppas du kan gå vidare snabbt och hitta ngn som förtjänar dig, fina du. Du är så stark och har varit ett oerhört stöd för mig och många andra härinne! Jag hade gärna sett att vi kunde hålla kontakten. Kram

• Najje79

Ninina: jag håller helt med Kelsson. Jag finns här för dig om du behöver prata/skriva av dig. Stor kram!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011