Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: jag blev också jätteirriterad på alla kloka ord, speciellt om sömnen. Mina killar sov jättebra i början, matade två ggr på natten men vi sov till typ 9! Nu är det värre, Adde tycker kl 4 är en bra tid att vakna så mellan 4-6.30 försöker jag få honom att somna om men runt 6.30 ger jag upp!

• Najje79

Tjoho, här händer det grejjer!! Tänk, snart har vi två nya små människor i tråden och två fina mammor!! Hållet tummarna förmer båda!!

• Najje79

MissCat: åh, blir alldeles lipig!! Så underbart! Imorgon får du träffa ditt lilla pyre som du har kämpat så för! Kommer tänka på dig imorgon!! Grattis!

• Najje79

MissCat: GRATTIS!! Åh, vilken lycka, en perfekt liten prins!! Njut nu!! Ser fram emot fl-berättelse och foton! :) massor kramar!

• Najje79

Åh, Gloxi!! Blir alldeles tårögd!! Grattis, grattis, grattis! Tråkigt att fl var jobbig, men tänk, en liten tjej!! Kraaam!

• Najje79

Mariza: grattis!! Vad härligt att höra att allt gått bra, kramar till hela familjen! Har ni bestämt namn ännu? Kram!

• Najje79

Sunseed: åh vad skönt att allt är bra. Jag hade jättevattniga flytningar hela graviditeten, fick ha trosskydd. Jag var också superorolig att jag läckte fostervatten och det tog tre UL för att lugna mig då jag såg att fostervatten såg bra ut i magen trots så mkt blött i trosorna . Jättebra att du åkte in, gör alltid det när du är orolig! Kram!

MissCat: tack för att du delade med dig av din fl-berättelse! Vad duktig du var och vad skönt att allt gick bra! Kram!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011