Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: jag hade förvärkar i ca 3 veckor innan de kom, kommer ihåg hur man försökte hitta tecken på att det var på gång! Jag kände hur det klickade till i magen innan vattnet gick så jag for upp ur sängen, 10 minuter innan hade jag haft ett sammanbrott men bestämt mig för att jag kan inte påverka det, de kommer när de kommer. Och ja... Sen kom de

Ja, en del kräks blir det

• Najje79

Hemulen: inte lätt så här i slutet när man är fången i sin egen kropp! Spännande att de snart är här! Har ni kollat kön på dem?

Jag hade också känningar av tappen men minns inte hur långt innan det var. Men kommer ihåg nypandet.

• Najje79

Sunseed: vilken lycka! Stort grattis till lillkillen! (Han är ungefär jämnstor med min Adrian när han föddes.) massor grattiskramar!!!

• Najje79

Sunseed: Fy vad tråkigt att få en sådan upplevelse!! BRA att ni åkte hem och hälsa din sambo att han ska ha eloge för att han sa ifrån!!! Tyckte också det var jobbigt med amningsgestapo på bb, bra att du kör på i er takt hemma, det kommer gå jättebra och amningshjälpen är suverän!

Lite nyfiken blir jag nu Har ni inte bestämt namn ännu och om inte, vilka är på förslag? Du måste inte svara!

Kram!

• Najje79

Gloxi: så kände jag också, tyckte aldrig det var jobbigt att gå upp på natten, bara tacksam att de vaknade och fanns hos mig. Mina vakande bara 2 ggr per natt i början så det blev 4 amningar allt som allt, helt ok.

• Najje79

Gloxi: det gör jag fortfarande och de är över 1 Hönsmamma
    Vad bra med amningscafe!

• Najje79

Sunseed: han är ju så söt så hjärtat stannar en stund!! Vilka fina kort på er och jag måste säga att du ser oförskämt bra ut efter den graviditeten du har gått igenom  Flört  Kram!

• Najje79

Sunseed: åh vad glad jag blir! Det tar lång tid med amningen, ni är jätteduktiga och det är ju superbra att det finns hjälpmedel! Det är på riktigt vilket som!! Kram!

7879; kul med dop!

• Najje79

Här är mina mirakelbebisar, Luca till vänster och Adrian till höger. De blev 1 år den 22/4

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011