Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
MissCat: lille busen! Vad skönt att allt såg bra ut och att du snart får se honom igen!
MissCat: lille busen! Vad skönt att allt såg bra ut och att du snart får se honom igen!
Sunseed: helt rätt tänkt! Allt är med säkerhet bra med bebis, men oroar du dig så åk in! Jag gjorde två extra ul innan rul pga oro. Kram!
Idag blir pojkarna 5 månader!
Adrian
Sunseed: tack!
Känner igen det där att gå och vänta på att må dåligt . Alla pratade om att man skulle ju må extra illa med tvillingar så jag var övertygad om att det var ngt fel. Mitt illamående kom i v 14 ungefär och höll i sig några veckor. Förutom rejäl foglossning mådde jag bra, så förhoppningsvis slipper du att må pyton
Sunseed: vi fick tillbaka två, det var vårt sista försök, vi gick privat. Om det "bara" blivit en så hade vi nog också fått se till att skaffa ett stort socialt nätverk Men älskat och efterlängtat som de här barnen är så klarat de sig alldeles säkert utan syskon tror jag
MissCat: Åh, vad roligt att köpa grejjer och vad skönt att ni blev så nöjda med vagnen!
Det går bra att ha två bebisar (jag vet ju inget annat), ibland känner man sig väldigt otillräcklig, men de är väldigt goa och glada och verkar trivas bra med livet så nått rätt gör jag ju .
Sunseed: jag hade en underbar graviditet förutom foglossningen som jag blev sjukskriven för i v 20, då fick jag gå med kryckor på kvällarna och stängde in mig i ett förråd på jobbet och grät av smärta. Jag älskade att vara gravid!! Och jag älskar att vara mamma!
Nä, säg inte för mycket, snart ligger du med huvet i toastolen och önskar att få må bra ;).
Inanna: vilken vacker dotter du har! Hoppas så att er situation löser sig snabbt! Kram!
Sunseed: vid mina missfall har det börjat med molvärk för att sedan övergå till rejäl mensvärk. Inte skarpa smärtor som du beskriver. Däremot hade jag det vid förstoppning som jag led av hela graviditeten.
Är det ivf-kliniken i Gbg du går på??
Knytet: åh, vad roligt med shopping! Vad blev det för vagn??
Sunseed: jag hade också ett förhållande med lactulosen under min graviditet. Katrinplommonjuice hjälpte mig jättemycket också.