Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
De var kvar i 8 veckor tror jag, sedan fick de dagspermissioner men sov på sjukhuset i ytterligare en vecka innan de fick åka hem helt. Han är nu 13 v gammal och utskriven.
De var kvar i 8 veckor tror jag, sedan fick de dagspermissioner men sov på sjukhuset i ytterligare en vecka innan de fick åka hem helt. Han är nu 13 v gammal och utskriven.
Massa: jag är likadan! Men nu när de är snart ett halvår börjar jag bli lite coolare, så hönsa på och gör det som känns bäst för dig och Ville! Kram!
Stor kram även här Kattm!! Nu ska Ingrid bli storasyster!
Sunssed: Så söt!! Grattis!!
Kel: hahaha, hon är så charmig din lilla!!
Kattm: håller också alla tummar och tår för dig!
Sunseed: så är det, nojja hör till. Men försök att inte låta det ta över graviditeten. Vi har ett mantra i den här tråden som har hängt i sedan start ( eller ja, i ursprungstråden) ;
"Jag väntar barn, inte missfall!"
Graviditeten går jättesnabbt så försök att njuta lite också! Stor kram!!
sunseed: Grattis till v 12! Jag kände också av ligamenten när jag nös :) men jag säger som du, det är ju ett symptom det med :). Jobbigt med diskbråck!
Sunseed: känns det nästan som den låten "I can see clearly now the rain is gone...."? Så kände jag med.
Knytet: grattis till v 29. Skönt att du mått så bra i humöret under graviditeten!