Hej, ett tag sedan! :)
Blir så arg och upprörd när jag läser om folk som skvallrar och berättar saker som de
inte har det blekaste med att göra! Det är inte deras kroppar, det är inte deras liv!
De ska bara sluta ta sig rättigheter! Ååhhhh
Jis tycker du vid tillfälle ska förklara för henne hur ledsen du blev att hon berättat, om inte för
andras skull i framtiden. Hon förstår nog inte grejjen.
Strössel: arg, dumma människa! :(
Själv är jag mest trött, trött, trött. Jobbar, går i skolan och sover.
Men idag ska vi göra något ROLIGT, vi ska se Roger Waters från Pink Floyd på Globen! :)
Fick det i lite tidig 35-års present!!
Aurora: jag förstår din oro. Men vi Måste tänka på oss själva! Framföräaalt lyssna på din kropp och dina signaler.
Hoppas jag kommer till en bra barnmorska som ev kan sjukskriva lite tidigt då jag jobbar på förskola som också är väldigt ansträngande.
Jag har också svårt att inte berätta denna underbara hemlighet. Har berättat för två (de närmaste) på jobbet, flera i klassen, hela familjen direkt och de närmaste vännerna.
Resten tar jag pö om pö när det känns rätt. Imorogn ska vi på det andra VULet och hoppas då se ett litet hjärta. Vore underbart, då ska jag njuta sen.
Mår konstant illa men kräks inte iaf.. Man får va glad för det lilla.
Trevlig helg ni som ska resa iväg. Nice!
Ps Är så sugen på salt; chips, pommes frittes, saltlakrits.. Är det ett tecken på lågt blodtryck??