• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea: men jag var ju på BIM-4, du är ju tidigare ute ;) Tycker för övrigt att din man även ska köpa ett preg eller nåt som du kan ta ikväll för att se om det blir skugga där med, om digitala skulle visa neg så kan du ju få behålla hoppet lite mer om preg skulle visa om du förstår hur jag menar :)

• Jess86

Jag tar en paus denna månad, ska byta från Venlafaxine till Zoloft & kommer inte hinna innan ägglossningen tyvärr :( Blir ju hellre gravid på Zoloft då den är mycket mer beprövad & säker. Synd då Venlafaxine fungerar så mycket bättre än Zoloft... Lycka till alla så kommer jag tillbaks i april!! Sweasmamma: ät isglass om du har hemma, lindrar skönt & krya på dig!

• Jess86

Jag skriver ju inte här så ofta men läser varje dag & måste bara säga att alla tjejer i den här tråden är såååå underbara!! Vi tar som sagt paus denna månad & gör försök nr 4 nästa månad till ett syskon åt vår son som är född 3 februari 2011 :) LYCKA TILL ALLA SOM FÖRSÖKER OCH GRATTIS till er som lyckats, KRAM!!!

• Jess86

Jag & sambon hade sex i söndags kväll & igår (torsdag) vid lunch tog jag ett ÄL-test som skrek positivt. Idag var det jättesvagt när jag testade. Chansen att jag blivit gravid är rätt liten då va?

• Jess86

Är det "normalt" att ÄL-tester går från megastarkt till jättesvagt på ett dygn? innebär det att man lossar rätt fort efter smärtor och positivt test eller?

Igår:

Idag:

• Jess86
    minaz skrev 2012-03-02 22:36:12 följande:
    Kanske har du inte ägglossat?
    Eller så är urinet så utspätt?
    Det är svårt att veta...
    testa igen!
    Fast det borde jag ju ha gjort i och med smärtor och starkt positivt test? Urinen var "likadan" igår som idag.
  • Jess86
    Bjornis skrev 2012-03-02 22:39:28 följande:
    Jess86: Jag undrar också det med urinet? Var det ung lika koncentrerat båda ggrna? Jag får oftast halvstarkt dagen efter superstarkt men dagen efter det är det svagt igen så tycker inte det verkar jättekonstigt OCH jag har äl.
    Ja men då är det säkert som det ska då Glad 
    Tycker att man ser på folks stegringar här på FL dagarna efter och innan att det är rätt hårfint liksom.
    (Svarade innan att urinen var ungefär likadan båda gångerna)
  • Jess86
    Jennie83 skrev 2012-03-02 23:25:54 följande:

Vet man ska ej titta på testen efter tiden, men gjorde de o så här ha de Aldrig blivi på något av testlagrets lester jag tagit under dessa dagar inte ens efter tiden, vet man ska inte lita på om de e efter tiden men ser ni? =)

Men för faaaan madame!! Du måste ju vara gravid nu! När efter tiden kom strecken? Och när är bim?
  • Jess86
    Jennie83 skrev 2012-03-03 00:29:43 följande:
    Dessa tagit då 10 min har gått (ej utanför tiden)

Dessa två före 10 min

Om du inte är gravid så kan vi ju även kasta testlagrets tester år fanders ;)
  • Jess86

Men nu måste ju även jag bli en "moodkiller" i denna tråd: GE UPP CB vid jättetidiga test!! Jag har fått breda plus med deras skittester, spökplus, ja alla falska! Om man testar megatidigt så är CB inte det ultimata valet!! Sen när ni får en svaaaaag bredare skugga så vill ni ändå inte lita på det? Nä, köp från testlagrets vettja KyssNu kan ni kasta er pilar på mig *fäller upp paraplyet*

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester