Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Testade negativt i morse så det är väl kört. ÄL+11 eller BIM-3.
Testade negativt i morse så det är väl kört. ÄL+11 eller BIM-3.
Hihi, känns som det men det är ju så konstigt för jag har ju molvärk till & från som jag inte har annars. Får testa på söndag igen för ikväll ska vi iväg och kommer hem imorrn kväll, lämnar sista testet hemma :)
Ingen idé för mig att testa idag för mensen kom i natt. Håller tummarna för alla andra!!
Nu blir jag knäpp!! Fick ju mens för 5 dagar sen & hade två dagar innan det rosa och bruna flytningar som jag inte brukar ha. Har ett par dagar hajjat till framför badrumsspegeln över att mina vårtgårdar blivit så himla mörka så nu tog jag ett test & det var positivt tror jag!! Kollade efter två minuter & då var det ett klart blått streck men tunt. Sen försvann det lite grann men det syns fortfarande svagt. Men tycker det borde vara starkare om det nu är så? Det var CB test, är dom skit eller?
Jo, jag tog ju ett test efter mensen eftersom jag kände mig konstig & fick mörkare vårtgårdar. Har fotat det nu, det var mycket starkare inom tiden!!! Kan jag maila det till någon vänlig själ som kan lägga upp bilden eftersom jag surfar på min iPhone? Skriv mail i tråden så skickar jag på en gång!
Skrutt: ser onekligen bra ut, hoppas! Ingen som kan offra sin mail för att lägga upp min bild? Kan ju inte via mobilen :(
Fl borde fixa så man kan lägga ut bilder via mobilen!! :)
Hej tjejer! Tänkte kolla en sak med er. Jag hade kraftig ÄL-smärta i vänster äggstock den 4 januari och jätteont i svanken och ÄL-flytningar så jag antar att det var då äggblåsan sprack? Är då nu förmodligen på ÄL+13 men testar fortfarande negativt. Är det kört då tror ni?
Nja, hade inga tester men vad kan det annars va som gjorde så ont? Enligt kalendern så skulle jag haft ÄL två dagar tidigare än smärtan & enligt kalendern så är jag på BIM+1 & ÄL+15.
Ok, men då kanske jag är på ÄL+13 iaf då? Har ingen koll på lutetalfasen. Med sonen så plussade jag på BIM-3, svaaaagt med CB. Nu har jag testlagrets stickor. Fan att man ska vara så otålig, vill bara veta nu ju!! :)