• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har varit på vattengympa ikväll & körde upp en tampong för säkerhets skull. Det var kritvit där jag tog ur den. Jag MÅSTE fan va preggo, har aldrig haft så här sen mens (+3) men måste haft en sen ägglossning. Märkliga molningar i magen, högre temp än annars, sug i magen, ont i svanken. Test imorgon bitti, är så spänd!!!

• Jess86

Fru: Har du testat nåt mer sen det där svaga testet? Du kan ju fortfarande va gravid, kanske är en genombrottsblödning du har :)

• Jess86

Hej tjejer! Tänkte kolla med er om ni vet hur dåligt det är med glidmedel? Vi använder durex play heat & det står att den inte innehåller nåt spermiedödande medel men den kanske kan skada på nåt annat sätt? Nån som har koll?

• Jess86

Hallonbilar: Ja det är den röda. Så den borde va oskadlig då eller? Vill ju inte pajja nåt, tredje försöket nu...

• Jess86

Angie: Det är inte bara att åka när som helst om man har jobb & barn...

• Jess86

Hade sån vansinnig ÄL-värk idag mellan kanske 13.00-18.00. Översta testet är gjort 13.00 och understa 17.00, båda hade jag inte kissat eller druckit på minst 4 timmar. Vad säger experterna?

• Jess86

Nej den kom tre dagar sent sist. Har haft stegring sen dag 11, började testa då men idag har det varit som starkast (dag 14). 

• Jess86
    Sockerkringlan skrev 2012-02-01 23:46:25 följande:
    Ok, men då har du ÄL inom 24-48 timmar så det är bara att ligga i eller på..mohaha

(dålig humor såhär på natten)
    Vi låg ikväll, både i och på ;) Hihi!!
  • Jess86

Detta är ett av mina spökstreck. Inom tiden så var det bredare och skarpare än på bilden, Aldrig mer CB!

• Jess86

Klart man kan ha ägglossning innan mensen, det är ju så det går till! Däremot håller jag med om att det verkar högst osannorlikt att du hunnit bli gravid redan... Sen undrar jag om ni verkligen hade sex så tidigt, jag menar du födde ju faktiskt barn för två veckor sen och då ska man ju använda kondom ett tag för att inte få infektioner? Jag menar verkligen inget illa, men du kanske ska försöka läka själsligt och kroppsligt ett litet tag innan du blir gravid på nytt?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester