• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej måste fråga jag har ont i vänster sida på nedre mage. Typ sticker och gör ont. Typ
    Mens värk men ändå inte. Haft så nu i smart 45 min. Bör jag vara orolig? Har inte haft så med mina andra :( nojig man är

• beijer

Så inget jag bör kolla upp eller vara orolig för ? D gör nästan ondare när jag sitter :/. Var d så för dej med ?

• beijer

Plopps80 jag ser något svagt på ditt test. Men kan inte säga om d är plus eller spök.

• beijer

Plopps80 men jag kan inte säga om d är något. Kanske bara är en skugga ? Men hoppas d är ett plus och att d blir starkare sen. Jag gjorde ett test med RFSU röda 6 dagar innan förväntat mens och jag tyckte jag fick ett svagt svagt sträck medans min sambo tex inte såg något ting. Även en kompis så men inte min andra. Sen tre dagar innan mensen skulle komma gjorde jag ett nytt test och då fick jag lite starke även så min sambo såg. Och på bim dagen gjorde jag ett digitalt där d stog gravid ;) mina bilder finns längre fram typ för två tre veckor sen var d.

• beijer

Plopps80 nä vet inte heller varför d visar så om man inte har d i kroppen. Jag kan maila dej bilderna om du vill?

• beijer

Plopps80 men får du så på varje test? Har du bara använt cb tester eller några andra ?

• beijer

Plopps80 9216 och 9217 är mina bilder på. 9217 är bilder som jag gjorde 6 dagar innan

• beijer

Plopps80 har du inte funderar att testa med dem där tidiga testen? Kanske visar mera då? Har du gjort något ägglossning test ? Kanske visar om mens eller gravidtet är på gång. När jag blev gravid med mitt tredje barn så upptäckte jag d genom att mina ägglossning test var positiva flera gånger under två veckor. Så gjorde ett grav test och då var jag gravid. Men vet inte om d är någo. Säkerhet. När ska du ha mensen?

• beijer

Carolineklund jag tänkte på d där med ägglossning tester.
    Jag fick så med min tredje. Jag fick så som du fick på din äggtester fler gånger under två veckors tid. Så skrev te dem jag köpte testerna av och dem sa då att köpa ett gravtest. Och mycket riktigt så var jag gravid. Men tyvärr kan jag inte säga om d var strax innan bim eller något sånt då jag inte ens hade fått tillbaka min mens efter jag fött min andra dotter. Hon var bara 2 månader när jag upptäckte d. Men visst dina äggtester visa så pga av att du är gravid. Jag har även testat nu för någon månad se. För att se när d ger utslag då mens är på gång. Och mig har d enbart visat lika starka dagen innan som jag fått mens
    Och jag ser även på ditt gravtest att d är något där :) jag fick oxå svagt på bim 6 fast min sambo såg inte d. Har någon stans inläggen dem bilderna med

Och plopps80 jag tycker man ser på ditt sista bild du la upp idag med :) håller tummarna.

Någon som har tips mot illamående ?
    Mår sjukt illa på kvällarna/Eftermiddagen. Så jag måste lägga mig ner. Än så länge bara spytt lite en gång.

• beijer

Mymelan jag tycker man Ser utan trix

Ulriz jag tycker man kan ana något på ditt med :))

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester