• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Miss kaos. Så olika d kan vara. Jo klart man önskar. Jag hoppas d går fort till ni ska till gyn. Men håller tummarna för att ni slipper gå dit och plusar innan :)

Mitt tredje barn blev jag bara gravid bara sååå där utan pergo.

• beijer

I walk the line vad menas med spottnings ? Är d när man får typ brunt innan själva mensen kommer igång eller ?

• beijer

Gosis tråkigt att din mens kom :(( håller tummarna för bättre lycka nästa månad om ni nu fortsätter och försöker.

Jag följer min app och utgår efter den och sen säger att jag ska ha mens den 12. Men räknar jag efter positiva äggtestet så är jag på dag äl+8 idag om man räknar en dag efter positiva testet annars är d dag 9. Men är rätt säker på att mensen kommer komma nu mellan måndag och söndag men vi får se

• beijer

En fråga. Någon som har känt typ som att mjölk rinner till i brösten fast man inte är gravid? Och sen senare fått ut lite bröst mjölk?
    Jag satt på jobbet idag ich kände hur d rann till i brösten precis som d kändes när jag ammade min dotter. Tänkte inte mera på d. Så kom jag på d nu för en lite stund sen. Så när jag var på toa kollade jag mina bröst då var d typ som mjölk hade läkt och torkat eller hur man ska säga. Och så testade jag trycka lite och då kom d genom skilning eller hur man ska säga. Någon Annan som har gjort så?

• beijer

I walk the line Jag slutade hel amma i agusti sen ammade jag visa tillfällen i sep med. Så tror runt sep kanske någon vecka i oktober. Kan d sitta kvar efter d då? Blev såå paff när jag kände d så. Men kan du få så fortfarande?
    Är d något man måste kolla upp?

• beijer

Kommer inte ihåg
    Vilka som svara mig. Men vem ska man kontakta om man ska kolla upp d med att läka bröst mjölk? Kan d inte bara vara ett tillfälle just nu för mensen snart ska komma?
    Har inte kollat idag om jag läkt mera ska göra d sen tänkte jag

Gosis jag ska uppdatera. Om fem dagar så ska min mens komma enligt appen. Så vi får se. Vill sååå gärna testa nu haha

• beijer

Gosis jag vet inte om jag har svarat ditt inlägg sist. Så skriver nu hihi. I onsdags kväll fick jag en blod droppe ljust blod när jag torkade mig. I torsdags fick jag brunt hela dagen men klarade mig på trosskydd. Sen dess har d inte kommit mera. Är på bim idag. Så vi får la se om tant röd kommer under kvällen natten. D lär den nog göra.
    Bara så irriterande när den startar så här. Förstår inte varför ? Och jag vet inte ens när jag kan räkna med att jag har ägglossning igen? Denna månad blir d inga tester och inget kämpande vilar en månad eller två för man blir bara så stressad av d och ledsen besviken när man inte får pluset. Så ska satsa på att gå ner några kilo och sluta röka. Då jag var dum att börja röka igen efter ha hållt upp efter alla graviditeter. Så nu ska jag slänga cigaretterna för gott och aldrig någonsin mera ta ett bloss. Börjar den 21 januari. Så börjar trappa ner lite smått nu :))

Såg att ni oxå passar till feb månad. Jag hoppas ni får pluset då istället. Uppdatera gärna :) tittar titt som tätt här ändå. Är juh så kul att se alla svaga tester :)

Grattis till er som fått plus. Och ni som inte fått d. Håller jag tummarna för att d blir ett plus för er snart med.

• beijer

Någon jag kan maila en bild till? Sitter vid Iphonen.

Tog ett test för en timme sen. Enligt min app ska jag ha mens om 6 dagar från och med idag. Jag har ingen aning om jag haft eller när jag haft ägglossning. Min sambo och kag försökte ett tag men denna månad en pause och imorgon ska jag börja med mina mediciner är d tänkte för min reumatism. Och jag får inte vara blir gravid på dem så gjorde ett test. RFSU tycker mig inbilla ett svagt svagt svagt sträck. Men vet inte. Tänkte om ni kanske kan hjälpa mig?hade druckit en del innan jag gjorde testet så vet inte om d påverkar ? Med vänlig hälsning, Linda

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester