• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag lägger till denna tråden på mina favoriter=) har följt innan vill se era svagastee (nästanintill negativa) positiva test..

vet hur d är att vilja bli gravid efter många års försök..

vi kämpade i 4 år utan resultat, sen fick vi hjälp o då tog d 1 år o nu är dottern 3 år.
    sen tog det ca 8 månader med den andra o hon är 5 månader
    men nu denna gången så blev jag gravid utan att vi ens försökte o ville..
    så nu är jag gravid igen.
    o den 30 e agusti fick jag veta att jag var gravid i veck 12+0.
    men har inte fått någon bf datum direkt.,
    men den 12 oktober får vi veta d=)

det kommer bli väldigt tätt mellan våran yngsta dotter.
    blir kanske 10-11 månder emellan.

vi blev väldigt chockade att jag var gravid.
    har alrdirg blivit gravida själva på 9 års tid..
    så detta blir våraan lilla mirakel bebis.

o ovesätt att detta inte var planerat lr något sånt så välkomnar vi denna lilla med hela våra hjärtan..

önskar er alla lycka till..
    o hoppas ja kan följa tråden med spänning=)=)

• beijer
    pernillamcd skrev 2011-10-17 17:53:32 följande:

Ok, ett (eller två) test till att analysera!

Jag ser 2 sträck på bägge =)=)
  • beijer
    Teddyn87 skrev 2011-10-18 09:48:51 följande:
    Jag plussade idag :D svagt men det syns!! sambon såg de också så jag hallicunerar inte :D :D
    GRATTIS=)=)

• beijer
    Nangijala skrev 2011-10-19 16:48:06 följande:
    Publicerar ändå, tror inte mannen sitter och letar så :)

Vad tror ni?
    Ser  positivt ut=) Grattis
  • beijer
    FrökenLindström skrev 2011-10-20 19:46:56 följande:

Vad säger ni?
    Tycker det ser positivt ut =)=) 
  • beijer
    Sol i sinne skrev 2011-10-20 19:52:16 följande:
    Nej detta är första testet jag tagit denna månad, och därför ville jag pröva extra känslig för omväxlings skull =)
    Jag ligger som sagt på BIM-5,BIM-6. Testet är taget med eftermiddagsurin så egentligen borde jag inte ha förutsättningarna på min sida. Jag längtar tills imorgonbitti för att se om det blivit starkare. Jag är ju som sagt väldigt tidig och blir varken glad eller jublar förrens jag får ett STARKT streck.

Såhär såg det iaf ut:

Vad tror ni? Spök eller gravid?
    Jag tror oxå gravid=)
  • beijer
    sweasmamma skrev 2011-10-25 10:19:06 följande:
    tack !!!! jag kommer behöva pepp men jag är sååå redo! är 30 år gammal och rökt i 15 år!!!!!!!!!!!!!!dumt dumt!! Men nu är jag klar med skiten !!!!
    Lycka till =) 
  • beijer

Kan man skicka in ägglossning test bilder här med? Har en bild jag vill lägga in på ägglossning test om någon vill läsa av och se om d är positivt? Men kan vet inte hur jag får in bild :( om jag kanske kan maila den till någon och den vill lägga ut den lr bara läsa av och se om d är positivt ?

• beijer

Hej är minitester bra ? När kan man börja testa med gravtest? Den 10 juni fick jag positivt på ägglossning testen. Dem var lika starka. Har ingen mens att följa. Då den inte har kommit igång då jag ammar. Men hade en blödning den 26 april men d är d ända.

Har ont i nedre mage från och till och två kvällar i rad har jag mått illa. Vet inte om d kan bero på trötthet lr så. Eller kanske min mens är på gång nu?
    Hoppas någon kan svara mig.

• beijer

Leeroy när jag väntade mitt första barn så sa min bm till mig att om jag inte klara av att sluta röka helt så skulle jag försöka minska ner så gott jag kunde.
    Men d allra bästa är att sluta helt.
    Men klarar man inte d så är d bättre att minska ner

Jag rökade ett tag på mitt första barn men sen insåg jag själv att d inte var så svårt att sluta. Så jag bara sluta. Höll mig Dock hemma och hade maraton film med prison break i typ två dagar. Och hade massa tuggummi hemma och morötter funkade kanon. Men tyvärr började jag röka sen igen efter ett. Så när jag blev gravid med 2 så rökade jag en vecka precis då jag fick veta d. Sen så la ja bara av igen. O trejan rökade jag inte alls. Men har tyvärr börjat nu igen :( men ska sluta den 20 januari har jag bestämt och då är d för alltid.

Lycka till

Ps. Tror din bm kan hjälpa dej med att komma till någon som kan hjälpa dej att sluta röka. D.s

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester