• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sassa87 skrev 2012-10-30 17:15:10 följande:
    lägger in dagens test

Det närmar sig :) Så ha sex. MEN det behöver inte ALLS vara starkare än kontrollstrecket. Det räcker att dom är lika starka, ja eller då starkare.
    -Fjärde försöket- ÄL 30/10 -- BIM 13/11
  • viochdu
    Mee90 skrev 2012-10-30 19:21:36 följande:
    Trixa dina bilder, tycker det ser ut som färgrester med ett vitt streck i mitten :( Hoppas jag har fel!

Johanna: Det va ett vitt streck jag såg oxå.. Tyvärr tror jag det du ser är färgrester BREDVID det vita strecket..
  • viochdu
    Jennie83 skrev 2012-10-30 19:43:26 följande:
    Tack =)
    Har du två pojkar sen innan??
  • viochdu

HCS: jag vill verkligen inte låta otrevlig nu. men ser du ett streck i verkligheten?

tänkte bara eftersom många sagt i dag att dom inte ser ngt streck. Men jag har nog bara missat om du ser streck i verkligheten.

För gör du INTE det är det ju inte lönt att trixa.

Hoppas du tar mitt inlägg rätt..

Jag ser inget på orginalbilden och inte på den bilden du la upp innan idag...

-Fjärde försöket- ÄL 27-28/10 -- BIM 12/11
  • viochdu
    mållan3 skrev 2012-10-30 21:22:06 följande:
    Detta är det bästa jag kan åstadkomma.... tycker mej skönja något där... men om det är spök eller inte, det vet jag  ej... när har du Bim?

På denna bilden ser jag ngt utsmetat där det SKA vara ett streck men har svårt för trixade bilder som man inte ser på från början.

• viochdu
    HCS skrev 2012-10-30 21:27:04 följande:

Tack! Det är bim-6 idag,  det syns något svagt i verkligheten men det är troligen spök.. Var bara nyfiken om ni kunde få fram något. Drömmer

Vilken dag är du på i förhållande till ÄL?
  • viochdu

Mållan: jo det vet jag. Jag har varit med i denna tråden sen trådstarten för över ett år sen..

Men lägget man ut en bild så vill man väl få en åsikt. Och det va precis det hon fick.

Att trixa en bild har jag inget emot om det är så att personen ser ett streck i verkligheten ! Man trixar ju bilder för att andra ska se det man själv ser live..

Jag säger inte att hon INTE är gravid. Jag säger det jag ser..

Mitt test ser likadant ut och jag är på äl+3. Och förklaringen på varför jag testade idag finna bakåt i tråden.. Pga dåliga lotnr

• viochdu

Nattönskan: tror dock inte det är "dåliga" tester utan det blir bara så att det samlas färgrester bredvid där strecket ska vara och gör så att det ser ut som streck.

Ge inte upp testandet. Är du gravid så blir ju strecket starkare om någon dag..

• viochdu

Liss: tycker det ser bra ut. RFSU mäter 50 så på ett sånt test skulle du få gravid på digitala och fint plus på vanliga CB.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester