• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-26 09:37:46 följande:
    Sweasmamma: ser också längst ner på testet.
    Och tack för att du iaf verkar förstå.
    klart jag förstårHjärta
  • sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-01-26 09:42:14 följande:
    Sweasmamma: jag har inte så mycket flygningar. Fast ibland kommer det mer o då e dom vattniga. Innan BIM hade jag lite mer vita o tjockare.
    ja för det är så jag har nu! riktigt tjocka och färgade så att säga,äggvita!! men då kommer nog mensen idag eller imorgon
  • sweasmamma
    ellabella04 skrev 2012-01-26 09:44:53 följande:
    Brukar vara in här på tråden ibland för att bara kika lite;) Är själv gravid i vecka 25+3 (fjärde barnet) och det känns som igår jag själv kissade och testade med dessa grav och äl-test. Nu råkade det sig så att jag hittade ett gäng närmare bestämt 40 äl-test oc 23 gravtest i min garderob. Tänkte att detta var rätt forum att försöka sälja bort dem på. Ngn som vill ha?
    japp =) säg ett pris
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-26 09:44:20 följande:
    sweasmamma: ser oxå på din bild längst ner o du har ändå ganska starkt äl test vilket är lite konstigt
    ja precis... har varit starkt så för ett par dagar sen ... nu kollade jag igen ?? men kan ju reagera på mens ocksåTungan ute
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2012-01-26 10:33:20 följande:
    Översta bim-5
    nedersta bim-4..

Händer detta verkligen? <3

LYCKA!!!! sjukt avis =) GRATTIS VÄNNEN 
  • sweasmamma

ha ha..näää.... jag inväntar mensen sen äta borago sen hoppas på nästa gång !!!igen!!! =)

men nästa gång testar jag tiiidigast bim-1 el 2 =) 

• sweasmamma
    Krinster skrev 2012-01-26 10:57:15 följande:
    Hallåå! Jag är ny i detta forum, och jag behöver hjälp att tyda mitt gravtest.
    Är jag gravid eller är det bara inbillning?
     Jag har sjukt oregelbunden mens, så jag har ingen koll när min ägglossning är;)
    Ägglossningstesten tar slut illa kvickt, så har aldrig fått utslag.
     KRAM  K

GRATTIS
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester