• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

de översta är inom tiden men inget syns mot lampan

trixat givetvis, alla ligger inte i ordning
  • alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-02 23:52:02 följande:
    Ser tyvärr inget på de från idag :(
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-05-03 06:36:56 följande:
    Alex: ser ett svagt streck på bild nr 2 (inte ofta jag ser nåt men...). Jag tror iaf att du e gravid!

jag hoppasdes har fått svaga sträck på så gott som alla denna måanden o speciellt efter att testet har torkat men det blir inte starkare. är på dag 31 idag iofs. hade äl antingen 10:e eller 15:e
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-05-03 07:42:12 följande:
    Alex: va märkliga din test är!! Månad efter månad?
    eller hur!!
    Mini Léonie skrev 2012-05-03 07:52:33 följande:
    Alex det är negativt tyvärr. Alla testen är lika det är nog enbart färgstrecken som brukar bli på stickorna....

börjar sj misstänka det oxå :(
    sessan25 skrev 2012-05-03 07:56:57 följande:

lånar era ögon :) 
    ser nå¨tt svagt

• alexander2011

gårdagens och dagens ser nån nått!! skiter asås i detta nu, är inget denna månaden heller :(

• alexander2011

gårdagens lversta o dagens under andra stickan :( syns ingenting idag!! 

gårdagens syns bättre irl!!

ljusrosa flytningar så jag antar att mensen e på g!! varför kan det aldrig bli våran tur o varför kommer dessa SKITSTRÄCK upp om man inte är gravid!!! 
  • alexander2011
    Niicesara skrev 2012-05-04 11:15:47 följande:
    Någon som vet ungefär hur mycket bebisen växer i veckan när man är i vecka 16 och framåt?
    Hittar ingen bra sida om det på nätet. :/
    googla på bebisens utveckling vecka efter vecka så tror jag babycenter.se kommer upp eller blablacenter någonting...en jättebra sida iaf!!!! man kan se en video över hur barnet utvecklas under veckorna o så står det om dig o barnet vad som händer med er under veckorna o massa massa mer
  • alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-05-04 11:34:58 följande:
    Vad nu? Har ÄL-flytningar igår och idag och är idag på dag 13 i cykeln. Genomskinliga och går att bygga broar med, haha. Har ju vanligtvis ÄL på dag 21. Började äta rosenrot när jag fick mitt mf i april. Om jag inte har ÄL nu så vet jag att det påverkar sekretet en heel del iaf! Ska ta ett ÄL-test senare, har ju druckit massa kaffe nu :/

har du tagit äl test idag? verkar sm du har äl. tydligen ska rr kunna göra att man får en kortare cykel
  • alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-05-04 11:44:24 följande:
    Tog ÄL-test igår runt 13-tiden så jag tänkte ta ett runt 13 idag och hoppas att inte urinet är för utspett. Vore ju otroligt om jag hade ÄL nu! Men då hoppas jag att lutealfasen inte är lika kort ändå :( Äter ju även gla jättenattljusolja som ska påverka slemhinnorna så det kanske bara är väldigt rikligt. Ska iaf testa sen!
  • alexander2011

fattar inte. hur många försök krävs det för att bli gravid igentligen. alla dessa knepiga "sträck" som jag ahr fått flera ggr. är det nått fel på mig eller vad. det ska ju inte visa nått om en inte är gravid eller hur!! eller är det så att det inte vill ta sig, att ägget befruktas men att det inte fäster? asså vet inte avd jag ska tro. trodde bergis igår att yess...NU är det nått. inte ens sambon vågar hoppas längre

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester