• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop skrev 2012-02-06 18:30:35 följande:
    Teastat med cb än?????
    nää maken glömde köpa!!! GLÖMDE!!!!!grrr =) jag pallar inte åka iväg,mår illa och känner mig såå konstig i magen =( öm och liksom..ja svider..eller nej,konstig känsla i livmodern,ingen feber så ingen infektion iaf 
  • sweasmamma

men alltså ... jag har ett test som ser ut som testlagret men ligger i en grön förpacning .. vet inte vad det är för test och dom kanske brukar få spök..NU när jag kollar..mååånga timmar senare så är det smalt!! men det va ju inte det från början 

• sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-02-06 19:42:22 följande:
    Alltså det här med spök, jag har testlagrets och kan ju skymta svaga streck på dom flesta, har hunnit med 17 test nu ;) känns som det nästan alltid visar något svagt.
    detta är ju inte testlagrets men .. har testat dom innan och nada på .. men som sagt .. man vet ju inte
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-02-06 19:46:32 följande:
    Ja ditt ser ju starkt ut ändå om det skulle va spök. Men konstigt att det blev så smalt. Inga mer test hemma?????
    nope.. inga test !! ja det är ju ganska starkt och jag såg ju det direkt! sen har jag uppstötningar..typ sura..bläää.. kanske är en mkt konstig magkatarr=)
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-02-06 19:56:25 följande:
    Asså om din blödning inte var mens så borde du vara i vecka 6 typ, borde inte testet visat starkare eller testlagret som var blankt visat något om du är gravid ? Kram
    testlagret?? jag har inte testat sen blödnmingen..OM det skulle va nåt så skulle jag vara i v 4+6 typ.... inte alla som plussar starkt iofs ..men som sagt jag har fötterna på jorden !

• sweasmamma
    Together90 skrev 2012-02-06 19:56:25 följande:
    Asså om din blödning inte var mens så borde du vara i vecka 6 typ, borde inte testet visat starkare eller testlagret som var blankt visat något om du är gravid ? Kram
    alltså jag har fått svaaagt på testlagret! som en skugga typ men inget mer
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-02-06 20:02:37 följande:
    Nej okej då förstår jag
    alltså saken är ju den att jag tror inte jag är gravid.. inte alls!!!bara konstig i livmodern och sviiintrött och svanken is killing me!men känslan i livmodern är inte okej !så jag tog testet och blev paff men utöver det så .. nje! men kan ju vara en idè att ringa gyn annars.... så inte nåt är fel på mig=(
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-02-06 20:10:18 följande:
    Men Sweasmamma du har ju ÄL utslag i går. Kan inte det du känns vara ÄL känningar ? När hade du mens sist?
    I vecka 5 så ska bör ju testet vara tydligt eller ?
    ja precis!!har haft starkt utslag ett par dagar ..men har ju inte hållt mig så värst länge,igår höll jag mig 4 timmar och fick pos på äl test! har aldrig haft äl känningar på detta sättet ...I livmodern??!!  ja jag har ju sett många som plussar tidigt och många som plussar sent!!jag har aldrig testat tidigt utan när mensen varit sen med 2 veckor ca..då har jag testat digitalt så ......jag kanske är låghormonad! bnej men som sagt jag la bara upp det här för att jag ville ni skulle se och säga vad ni tyckte!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester