• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2012-02-07 07:04:15 följande:
    God morgon här är dagens tester... är det nån som ser??

ser inget men du har ju lååång tid kvar =)
  • sweasmamma

livmodern ömmar inte så idag direkt,bara lite så ..det va nog en sjuhelskottans äl!!!  dock liiite arg för att testet visar spök =(  men ni har alla varit med om det ,så sjukt jobbigt när någon drar undan mattan under fötterna så man ramlar pladask =)

• sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-02-07 08:18:39 följande:
    Godmorgon tjejer!
    Idag är det som sagt min mormors födelsedag om hon skulle varit i livet så jag tänkte att det vore perfekt att testa idag.
    Är på typ BIM-4.
    Testade först med testlagrets och där är ett svagt streck. Visste inte om det var spök så jag testade nu 2 timmar senare med billiga testers och även där finns ett streck.
    Dom är väldigt svaga men man ser ändå dom tydligt. Behöver inte vrida och vända på testerna. (Tyvärr får jag inte till någon bra bild)
    Och dom är lika breda som kontrollstrecket.
    Vågar jag hoppas på att dom är svagt positiva? Jag menar, hur vanligt är det att få 2 spökstreck på en och samma dag?
    Strecken kom även inom testtiden.
    Jag vågar egentligen inte hoppas för jag har ju haft sån mensvärk/molvärk i runt en vecka nu. Brukar inte ha det så långt innan mens.
    När kan man testa med digitalt?
    vi VILL ju se bild ju *!!!! =)
  • sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-07 07:25:06 följande:
    Hur gick de med ditt testade igår vännen :) ? 
    jag testade aldrig ! tror ju verkligen inte det är nåt!! =) men såå typiskt att få ett så tydligt spök liksom ..ihop med mina konstiga grejer i kroppen =)
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-02-07 08:21:08 följande:
    Ska försöka fixa bild. :)
    Men min mobilkamera är väääldigt dålig. :P
    jaaa men ... bara vi får se iaf ... så svårt att säga annars =)
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-02-07 08:38:02 följande:
    Kan man testa med ett digitalt på bim-4?
    ja det kan du .. men håll dig i 4 timmar,drick inte så mkt =) KAN visa neg MEN då är det säkert bara för tidigt för jag ser verkligen =)
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-02-07 08:42:14 följande:
    Tack för hoppet!
    Men är ändå orolig eftersom jag har så ont i magen... Kan ju hoppas på växvärk. ;)
    det är det säkert för det där ser inte ut som spök =)
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-02-07 08:48:43 följande:
    Bebisvagga: stort grattis!! Vad roligt! EPA Glandin har samma effekt som boragon som jag förstått, boragon gav mig mitt efterlängtade plus, håller verkligen med dig: värt att pröva!!!

Niicesara: ser väldigt lovande ut, stort grattis!!!!
    jag har ju kört borago nu from första mensdagen tills idag ,pos äl test i förrgår så vi får väl se.. plus ett spökplus igår =( 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester