• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2012-02-07 09:20:55 följande:
    Dagens

Bilden tagen 1 minut efter doppet i urinen
    tyvärr inte bästa kamera

Grattis!! tänk på att du gravid nu !! lägg inte in för mkt om mf,det kommer göra dig tokig vännen 
  • sweasmamma

nope inte testat ,tror inte jag ska göra det heller.. det bara måååste vara spök,dock inte fått sånt innan !! kollade testet idag igen och det syns verkligen utan att vrida och vända men ... hur stor är chansen liksom

• sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-07 10:16:54 följande:
    Ingen som vet om detta?

Både testlagrets och Clerblues ÄL_tester visar NEG, MEN jag har ju ÄL-flytningar sånna man kan gör trådar/broar av. HAde inte det igår osv vad jag vet men idag såg jag det så hur kan det komma sig att testen visar Neg men jag har ÄL flytningar? Känner ju även av stick/hugg på sidorna och i svanken som man brukar liksom.   
    men kör på!!!! du har säkert äl .... men du ska helst ta äl testet runt 10-11 sen em ..och håll dig 4 timmar,det brukar inte visa starkt innan kl  på morgonen
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-02-07 10:22:54 följande:

Kunde inte hålla mig... De översta är fullt utslag på äl test och det understa är ett nytaget gravtest.
    Ser ni nåt nu? Kan väl ändå inte få 3 spök på samma dag? Eller? :/
    grattis =)
  • sweasmamma
    Flizz skrev 2012-02-07 11:10:03 följande:

Tagit i morse, jag inbillar mig väl inte strecket?
    funderar på att köpa ett digitalt
    Ska jag vänta till imorgon med att testa med det tror ni? . 
    ser pos ut !! =) när har du bim?
  • sweasmamma
    Flizz skrev 2012-02-07 11:15:24 följande:
    har rätt oregelbunden mens men jag är på dag 30 sedan första mensdagen idag.

Snittet är väl att jag brukar få mens på dag 34.

TACK =)   
    då kan du nog köpa digitalt =) grattis igen . kram 
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-07 11:14:32 följande:
    Inget för de pryda och jag slänger in frågan trots infon =)
    Är på ÄL+4 alt +5 och fick precus thockare gräddvita flytningar som är grumligt....?
    Nån som känner igen? Det är väl inte svamp eller så?
    tack!
    alltså... det kan jag få precis innan mensen men också vid en grav tror jag =)
  • sweasmamma
    telgebo skrev 2012-02-07 11:26:21 följande:
    Men ÄL sker ju 12-16 dagar före nästkommande mens. Jag har 28 dagars cykel men har ändå ÄL dag 16 i cykeln och alla fertila kvinnor har bara ÄL 10 ggr/år vilket är fullt normalt.
    jag har fullt utslag dag 8.äl dag 9-10, har en cykel på 24 dagar men sist va den på 26 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester