• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MrsC74 skrev 2012-02-06 20:10:18 följande:
    Men Sweasmamma du har ju ÄL utslag i går. Kan inte det du känns vara ÄL känningar ? När hade du mens sist?
    I vecka 5 så ska bör ju testet vara tydligt eller ?
    jag fick mens 2 dagar för sent....slutade i onsdags
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-06 20:17:08 följande:
    Sweas: ska du testa imorgon?
    nja vet inte....kände mig helt nedslagen nu ...äh det vatt spök. 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-06 20:22:22 följande:
    Sweas: nedslagen? Lyssna inte så mkt om vad folk skriver... Du känner din kropp bäst!
    ja jo..... men det är säkert spök och äl som härjar =) och magkatarr=)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-06 20:44:45 följande:
    dt har jag haft sist gång, säkert äl du känner av :)
    oj ALDRIG känt det så =) 

illamående,livmodern inte äggstockarna som ömmar!halsbränna osv,säger inte det är pga en graviditet ,ainte alls men så väl känner jag min kropp att det är något.. men va "något"är vet jag inte än,kanske uvi 
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-02-06 20:49:52 följande:
    Men swea äter inte du borago nu?? Jag hade världens molvärk av den.
    jaså?? jo jag åt sista idag =) har försökt hitta info om det .. det är liksom inte molvärk men ja kanske liknande.. men kan man bli illamående och få sura uppstötningar av det ..för det skulle förklara mkt... förutom strecket då men ..spök *=)
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-02-06 21:02:25 följande:
    Nja jag hade mest världens molvärk men du äter nått annat också va? Jag åt bara borago. Men jag hoppas ju såklart du är gravid ;) väntar på ett test imorgon :)
    jag äter bara borago...
  • sweasmamma

ja som sagt ,blev paff då det syntes så "väl" direkt och finns fortfarande där! till saken hör ju också att  jag tog inga äl stickor förra gången och vi hade sex eter vad jag förmodar va äl .. så visst kan jag haft senare och ägget fäst mkt senare än va jag trodde!! men äh..HALMSTRÅN!!!=)

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-06 21:03:37 följande:
    Vet ni om man kan äta borago samtidigt som antidepressivt? Man ska ju inte äta rosenrot eller bidrottning då iaf..
    oj ingen aning . jag går ju på antidepp!
  • sweasmamma
    Trixxy skrev 2012-02-06 21:06:58 följande:
    vad är borago för nånting? låter som en latinsk dans
    borago ska hjälpa slemhinnorna så ägget fäster lättare 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester