• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2012-02-22 20:08:57 följande:
    ja det jag menar det är ju positivt och 25 är väl hcg för cb så minst 25 har du ju =) håller tummarna för dig,,

om jag fått ett sånt test skulle jag tolkat det som positivt
    vill ju så gärna har ett test till hemma och nya testlagrets i morgon
  • Hallonbilar

väntar tills i morgon med morgon kiss på testlagrets, tack igen flr stödet och trixningen <3 slits mellan hopp och förtvivlan, maken vill ju inte, vill ju flytta och oavsett tänker jag inte ta hand sätt mot migm har lägkoll i morgon! :)

• Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-22 20:29:31 följande:
    Hallon: dessa jäkla myskostreck som bara gör en förvirrad!!! Vad grundar de ditt mf på?
    påatt jag hade 5 i hcg och blödde fast jag upprepade ggr talade om att det gjorde inte ont, inget bunt ect helt sjukt vill så gärna tro på mitt test, ska göra nytt i morgon då borde jag se samma styrka eller starkare om det inte är mf
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-22 21:35:35 följande:
    det ser pos ut !!!!!!! Hjärta
    hoppas det, ska ta testlagret när posten kommer :)
    ledsen att du blev så illa bemött, det är ju inte klokt 
  • Hallonbilar
    Mini Léonie skrev 2012-02-22 21:41:59 följande:
    Ehhhh ursäkta info nu men vad är detta?
    Läs inte om ni är känsliga...

Det fullkomligt rann ut tunn vit flytning från mig nu??? aldrig sett.,,. Vad är det?
    SENT UTE MEN JAG SO TIL NU HAR FÅTT ETT PAR SÅDANA INNAN BIM OCH EN EFTER TRODDE JAG KISSADE NER MIG HAHA LÄST ATT DET ÄR NORMALT VID GRAV BLA ÄNEN INTE VID GRAV, INGEN FARA TJEJEN 

FÖRLÅT CAPS SKA GENAST SLUTA -:( 
  • Hallonbilar

jag vet att jag tjatar men snälla kolla igen är dessa verkligen positiva infogar ven de svagare, jag vet att jag är jobbig men måste veta när min fam sits är som den är, jag ska testa i morgon vid 12 men på ngt vis kan jag inte vänta

IMG_4449.JPGIMG_4451.JPGIMG_4402-1.JPG
  • Hallonbilar

och jag tänker behålla om jag är gravid Hjärta efter allt han sa och gjorde vill jag inte ens ha han, kommer aldrig kunna lita på honom eller ens se han i ögonen ngt mer, men jag vet att han kommer ta sitt ansvar.

• Hallonbilar

nej de är samma som  förut det sista är ett av de svaga jag fick förSt kl 12 ska Jag ta NYTT <3

Knasten83 skrev 2012-02-23 06:14:55 följande:
    Hallon: är det morgonens test?? Ser verkligen ut som du är gravid!!
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 01:13:28 följande:
    trixar man massa :

jag er mer, om du vill kan jag skicka mer i morgon om jag får opositivt har beställt....40 st, nej jag är inte tokig det var innan mitt positiva och tänkte mer att om jag lyckats kan jag ju dela med mig lite <3 vet ju hur jobbigt det är att längta så
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester