47 år?
Bara en nyfiken fråga...
Finns den nån kvinna i historien,som lyckas bli spontant gravid på naturlig väg,vid denna ålder?
Är det _överhuvudtaget_ fysisk möjligt?
(_Jag_ försöker inte,är bara nyfiken...)
Bara en nyfiken fråga...
Finns den nån kvinna i historien,som lyckas bli spontant gravid på naturlig väg,vid denna ålder?
Är det _överhuvudtaget_ fysisk möjligt?
(_Jag_ försöker inte,är bara nyfiken...)
Hej Li02!!! Jättekul att höra! Håller tummarna att det funkar! Du får gärna skriva till min mailbox ang. vlken klinik ni var på i Stockholm... Jag behöver alla goda råd jag kan få! Visste inte om att det fanns något i Riga - jag har kollat på Polen...
Hej hopp!!! Äntligen har jag en tid bokad till en första undersökning i Stockholm i slutet på november!!! Det fanns tyvärr ingen tidigare tid... Men efter att ha boostat kroppen i snart två månader så har jag dessutom fått tillbaka mensen för andra gången! Hittade också Angus Castus i tablettform på nätet ... Jag tycker att piller är lättare att ta eftersom smaken på dropparna inte är den godaste... Å under morgondagen ska jag göra en biobalans-undersökning för att se om jag har någon inre obalans som behöver åtgärdas...
Härligt att höra, Ewelina66! :) Lycka till med allt! Jag ruvar nu på 2 och har testdag 18 och 21, och har ingen aning om det går vägen eller inte...Nervös som attan.
Li02: Jag håller verkligen tummarna för dig!!!! För mig blev det ingen bioresonansterapi... Kliniken hade tagit fel på dag, men jag skulle få boka in en ny tid snarast o då skulle de bjuda mig på första undersökningen pga tidsmissen... Jag tackar o tar emot!!!
Tack Silke!! Maken "knorrar" igen - men jag har slagit dövörat till hans kommentarer... Mitt enda svar var att han banne mig får sluta med velandet o att göra mig orolig!!! Vi kan ju inte först vara överens för att han två veckor senare backar ur när jag äntligen hittat en klinik som vill ta emot mig och dessutom bokat tid för undersökning... Jag tror att han mest oroar sig för vad folk runt om oss ska tycka eftersom de flesta vi känner nog har lite fördomar mot äldre föräldrar..! Det gäller även släkten... utom min mamma, som gärna påpekar att hennes moster var 51 år när hon fick sitt enda barn (mammas kusin alltså)... Mammas moster blev spontangravid efter att ha varit gift med samma man i nästan 30 år!!! Så visst sker mirakel!
Ewelina66, tack, det behövs nog.. Kör på du, ni får ju mer information och sånt på träffen i Stockholm, så då blir han nog inspirerad! Förstår också ev oro för vad andra ska tycka, det har jag brottats med mycket. Men man bestämmer faktiskt över sitt eget liv, och jag tror ändå att folk faktiskt blir glada för ens skull, om det skulle bli barn! Jag är mest orolig av allt för vad mina stora barn ska säga, de är det viktigaste i mitt liv, och skulle de vända mej ryggen så blir jag knäckt precis.. Men det vet att jag ofta är kärringen emot strömmen, och det var tufft när jag blev ihop med min 19 år yngre kille, men nu går ju det bra, och de är glada jag har honom nu..
Jag tror inte jag vågar testa med sticka i morgon, får nog bli blodprov bara, om jag nu får en remiss tills dess..
Ewelina66, tack, det behövs nog.. Kör på du, ni får ju mer information och sånt på träffen i Stockholm, så då blir han nog inspirerad! Förstår också ev oro för vad andra ska tycka, det har jag brottats med mycket. Men man bestämmer faktiskt över sitt eget liv, och jag tror ändå att folk faktiskt blir glada för ens skull, om det skulle bli barn! Jag är mest orolig av allt för vad mina stora barn ska säga, de är det viktigaste i mitt liv, och skulle de vända mej ryggen så blir jag knäckt precis.. Men det vet att jag ofta är kärringen emot strömmen, och det var tufft när jag blev ihop med min 19 år yngre kille, men nu går ju det bra, och de är glada jag har honom nu..
Jag tror inte jag vågar testa med sticka i morgon, får nog bli blodprov bara, om jag nu får en remiss tills dess..
Här är det lite kämpigt just nu... Maken har helt flippat ur o bara vägrar bli förstagångspappa när han nästan är 50!!! Det går inte att resonera med honom... Så jag har återgått till plan 1 o boostar kroppen för att kunna bli "spontangravid"...!!! Undersökningen på kliniken i Stockholm om en vecka tänker jag ändå genomföra - men på egen hand - så att jag i alla fall har koll på min egen kropps utgångsläge... Vet ju inte ens om jag själv fortfarande är fertil... Har t o m desperat funderat på att beställa pergotime via nätet eftersom ingen läkare här i Sverige kommer att skriva ut något sånt till mig pga åldern... Fast jag är ju medveten om riskerna med pergo... Däremot bekymrar jag mig inte för risken för att få tvillingar... men trillingar o fyrlingar är nog inget drömscenario... Någon som kan ge mig tips på ett BRA och SERIÖST nätföretag som säljer pergotime samt info om en normal dosering? Bioresonansterapin ska jag inte på förrän om två veckor... Å jag vill inte slösa mer tid!!! Jag blir ju inte yngre liksom... Ha en skön helg allihop!