• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • zod

Hej på er! Här har man haft en hemsk natt med toalettbesök stup i kvarten då barnen smittat mig med magsjuka Kan ju säga som så att jag inte lär klaga på mitt gravidillamående efter att ha mått så här dåligt. Blir ju inte roligare av att ligga helt utslagen på soffan när solen lyser så underbart där ute heller Hoppas det är bättre med er!

• Tessia

Jag hoppar också med här. Väntar vårt första barn med bf 5/12. Bor i Örebro.

• marie86

Hej! jag hoppar in även jag. BF 15/12 Nr 2   tösen blir 9 år =) hon fyller 5 dec he he så ja prickar in =D

• zod
    Tessia skrev 2013-04-20 14:00:15 följande:

Jag hoppar också med här. Väntar vårt första barn med bf 5/12. Bor i Örebro.

marie86 skrev 2013-04-20 14:12:02 följande:
    Hej! jag hoppar in även jag. BF 15/12 Nr 2   tösen blir 9 år =) hon fyller 5 dec he he så ja prickar in =D
    Grattis och välkomna!

• MissKaos

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Foto taget i Thailand förra vintern. Då var sonen 3. Ska ta och kopiera in ett foto på min mage nu! Den kommer noga alldrig mer bli som bilden ovan igen

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Plopp: Långdistanslöpning ca 7mil/vecka + exterm kostkoll och styrketräning på det. Det blev inte bara så..

• MissKaos
Svar på tråden December bebis 2013