Inlägg från: FiaFunderar |Visa alla inlägg
  • FiaFunderar

December bebis 2013

Här ligger jag ikväll med massa bubblor och en god "drink" och tända ljus.

Karln fick släpa in badkaret som har stått i garaget och fixa det åt mig :)

Imorgon skulle det passa att förlossningen sätter igång. Komsi komsi

• FiaFunderar
    Em me skrev 2013-12-07 20:59:11 följande:

Nånting händer... Värkar är de definitivt, inte länge mellan dem,, fattar inte när man åker in..

När du känner att du inte klarar av mer själv hemma?
  • FiaFunderar

Grattis till alla som fått sina små decemberskatter!!

Vi är väl en del som fortfarande går och väntar men vi har ju bara kommit in EN vecka i december. De kommer snart!

• FiaFunderar

Mmm jag smakade lite martini igår... Det saknar jag!!!

Men även ett glas rödvin eller en iskall öl skulle lätt slinka ner :)

• FiaFunderar

Jag tycker det känns lite mer nervöst att karln ska åka till jobbet nu när det är "snökaos" och svinhalt ute...

Jag vill ju inte att han kör i diket när ringer och säger åt honom att det är dags liksom

• FiaFunderar

Usch vad är det frågan om??

Jag vaknar nu vid 5 och jag har sån panikångestattack så jag får svårt att andas.

Jag vet inte om det beror på att jag drömt väldigt mycket obehagligt inatt eller vad det beror på :/

Hann ner till sambon som precis skulle åka till jobbet och bröt ihop totalt. Han blev livrädd stackarn...

Usch!!

• FiaFunderar
    mallabralla skrev 2013-12-09 05:59:47 följande:
    Så mycket tanke och oro i kroppen just nu, hormoner som sprutar ut. Vad skönt att ni han kramas ordentligt. Ta hand om dig! Jag oroar mig för allt, har verkligen gått in i katastroftänk vad det än gäller och det tär mat man vaknar upp mitt i natten och inte kan få rätsida på saker och ting : (
    Ja fy vad jobbigt det är.

Jag drömde ju att jag blev av med både hus och sambo och det är väl det minsta man vill nu...
  • FiaFunderar

Har haft molande "mensvärk" nu i ca 2 timmar. Ibland värre och ibland bara lite lite...

Kände inte av något sådant när jag var gravid med dottern.

Är det typ lite förvärkar eller?

Svar på tråden December bebis 2013