December bebis 2013
Miss Kaos och IdaJ, vilka sötisar! Vad kul med lite bilder!
Miss Kaos och IdaJ, vilka sötisar! Vad kul med lite bilder!
Åh vad roligt med bilder på alla goa bebisar! Har ju visat Rasmus när han var alldeles nyfödd. Här är han lite äldre, men fortfarande en liten plutt <3
15.43 idag kom vår lilla tjej! 3235g o 49 lång!
En ganska tuff förlossning men värt varenda stygn!
Dom klippte mig, fick sövas ner o bli sydd både på in o utsida!
Hela familjen mår iaf toppen nu!
Nu måste det vara på gång på riktigt här! starka värkar var femte min och rosa vatten som sipprar. hejja bäbis innan julafton!
Då var man uppe i BF+8 å inte ett tecken på att någon bebis vill titta ut. Känns som att jag helt enkelt får ställa in mig på att få en januari bebis istället.
En kvart innan julafton föddes lillebror med urakut snitt pga låga hjärtljud. nu mår alla bra men får fira jul på bb denna gång (:
Allt kom inte med...
Dom hade varit hos några där det låg folk och spydde. Förstår inte varför man då åker vidare till andra utan att varna...
Hade aldrig träffad dom då.
Fick just veta att min familj vi firade med igår ligger nerbäddade och mår illa så antagligen får dom också det.
Får sån ångest av magsjuka!
Här samsovs det. Tänkte inte det från början men... Han sover bäst/längst när jag nattammar liggande och vi somnar så han ligger nära nära. Somnar jag inte brukar jag försöka flytta mig några dm ifrån. Försöker jag flytta honom blir det ingen sömn alls...