lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
mycket skumt!
Nu har jag bara 27 dagar kvar och dom senaste dagarna har delar av vad jag tror är slemproppen kommit, vet att det kan dröja till bf eller efter men känns ändå som ett tecken att något börjar hända och att kroppen förbereder sig, är i v 37(36+1) min son kom 39+3 så hoppas inte jag går över iaf.
prindo: Vad spännande! Kan som du säger ändå dröja men det känns ju himla hoppfullt ändå när det händer grejer!!
Jag har börjat få ont i mina leder. Särskilt i fingrarna men även i nacken och armbågarna. Är det normalt?
Här är en till som samlar vatten, om kvällarna är benen rejält svullna. Tack för tipset om att inte dricka Loka, dricker ganska ofta kolsyrat vatten annars nämligen.
Här är en till som sväller, min barnmorska tipsade om att bada för att vattnet utifrån trycker in vattnet i kroppen igen så svullnaderna minskar.
Krossade tre fingrar i januari och nu när fingrarna sväller så värker dom enormt!