lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Min bebis har efter att ha legat med huvudet neråt i minst 5 veckor nu helt plötsligt tröttnat och ligger nu på snedden istället. Kände så tydligt igår när kullerbyttan skedde, det gjorde riktigt ont och jag blev så förvånad då ingen av de andra tagit sig upp igen när dom väl lagt sig neråt.
Tur att det är drygt 7 veckor kvar till bf så att det finns tid för henne att vända sig igen.
När jag var på toa nyss så fick jag lite svaaagt orange slem (flytning) på pappret. Knappt synbart alls. Ska jag ringa förlossningen och kolla med dom eller avvakta? Bebis är lika pigg som vanligt.
Känner mig inte direkt orolig men man blir ju lite fundersam.
Jansson: skulle ringa förlossningen å rådfråga.. orange är ju ändå då lite blodblandat.. antagligen är det slemproppen som börjat lossna.. den kan ju ombildas igen och behöver inte betyda något egentligen. Men jag skulle ändå ha ringt in och checkat av om det är ok att avvakta och låta det va.
Som kia säger kan den se ut typ hur som helst. Min slempropp med första barnet var kritvit. Med de andra två barnen såg jag aldrig till någon..