lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Vilken vecka. Den har varit hemsk!. Mår så dåligt, värst är morgonen och sedan kommer stunderna lite titt som tätt på dagen. Mat får mig att spy och är inte sugen på nånting alls. Lergigan hjälper knappt nåt trots full dos på tre tabletter om dagen. Har pratat med BM som sa att om det blir värre så måste jag åka till kvinnokliniken annars har jag en tid till läkare på onsdag nästa vecka. ONSDAG?!?!. Och jag som får hem sonen idag också (4år)....
sofieri: Mår också skitdåligt.. Det jobbigaste är att jobba tycker jag.. Har sagt upp mig för att jag inte fixar det längre.. Men har en månads uppsägningstid och håller på att gå under känns det som.. Försökte sjukanmäla mig idag för att jag mår så dåligt, men det gick de inte med på..
Kattisch: Hur går det för dig? :-S Sofieri: Stackare! Jag mår också uruselt, men jag behöver iaf inte spy upp det jag får i mig... Är bara löjligt trött, illamående och får magknip o diarré så fort jag äter nåt... Lilsis: Jag hoppas att det går 'bra' för er!
En äggledare mindre, det är tur att man har två!
Ilsis. Hur mår du? Hoppas allt gått bra.
Två långa dagar kvar tills jag får veta.. har dock spytt varenda dag srn i tisdags och mår illa hela tiden. Så liiite hoppfullt är det.