lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Mviksten: Lycka till på andra vul! Hoppas den har försvunnit..
Får man vara med här.? BF 7/6 :)
Är också extremt trött.. Har berättat på jobbet att jag är gravid då jag jobbar med personer som kan vara utåtagerande fysiskt och även "tunga lyft" så ja.. Men vad gör man nät man är så trött? Kan man sjukskriva sig för det? Körde dom andra barnen till dagis/skola imorse och kände att jag nästan kunde somna.. Hjälp! Har så svårt att komma upp på morgonen. Hade lågt blodvärde så bidrar ju också. Hoppas på bättring med järntabletter!!
Hur gör ni med jobb?
Jag har inte berättat för nån på jobbet än. Betättade i v 10 förra gången pga farliga magbakterier hos en vårdtagare. Ångrade mig då det blev ma och var tvungen att dela detta med så många. Väntar till efter ul i v 13.
malin: Vi har berättat för alla. Jag mår så dåligt när jag blir gravid att det inte hade funkat att undanhålla det..
Kattisch: förstår att du väntar. Har inte erfarenhet av det du gått igenom men förstår att man blir mer avvaktande.. Hoppas vul går bra!
Godkväll gruppen. Var imorse iväg till läkare pga mitt illamående. Fick utskrivet B6 vitamin tabletter, en om dagen varje morgon. Tog en tablett direkt tillsammans med lergigan. Går även att kombinera med postafen. Efter den tabletten mår jag hyfsat bra. Illamåendet ligger där i bakgrunden, men inte lika påtagligt längre. Medicinen heter pyridoxin. Hoppas det funkar lika bra under morgondagen.