lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
En vecka sen jag började med lergigan, lite bättre är det. Men inte mkt. Imorgon ska jag testa att äta både lergigan samt ta på ett åksjuke armband. Hoppas det gör susen.
Kattisch - hur har det gått idag??
Den lever!!! Blev tillbaka flyttad nio!! Dagar jippie! Inte så konstigt att cb digital visat fel. Plussade alltså på bm -4 istället för bm+5 som jag trott. Tydligen varit något vajsing med ägglossningen just den månaden. Blev ju så ledsen förra veckan på vul när barnmorskan bokade av min inskrivning då den förmodligen inte skulle behövas! Nytt bf är alltså 2/7. Men jag stannar kvar här med er ändå..
Härligt att höra :)
Åå h va skönt att höra Kattisch. 😀😀
Åh, vad roligt att höra!!!!!!!!!
Supertoppenkul!
Vilken vecka o dag är du på nu då?
Känns skönt att läsa att fler har det jobbigt med illamåendet.. fast samtidigt önskar man ingen annan att må såhär. Jag mår i princip illa av all mat och ingen mat kan få mig att må bättre längre:( jag är sugen på massa, men närjag väl har det framför mig så kan jag inte äta det! Så irriterande. Det värsta är att jag inte kan hitta något som jag klarar av att dricka. Tycker allt smakar apa och går törstig hela tiden. Nyponsoppa funkade i två dagar och jag jättemkt men nu mår jag illa av det med..
Apelsin juice funkar för mig, mackorna och filen jag levt på de senaste två veckorna börjar jag må illavarslande nu. Vad ska man då äta tro....