lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Jag har blivit ganska uppsvälld nu. Mest gaser känns det som. Gjorde bakungsoda testet igår och det bubblade som tusan. beställde en julklapp till mig själv också. En angelsound doppler från ebay.
Hur tänker ni ang kub? Vill ni göra det? Och har ni isåfall bestämt hur ni ska göra vid ett icke önskvärt resultat?
Här kostar kub 3000 kr om man är under 35. Vi avstår då vi ändå inte skulle ta bort ett barn om det kan få en bra livskvalitet.ska ju på ett ul i v 12-13 iallafall men då hoppas jag bara att det ser bra ut.
Vi ska göra kub. Har bokat privat då man inte gör det i vårt landsting. Blir det hög risk så går vi vidare med fostervattensprov.
Vi kommer inte göra kub om de inte erbjuder det av nån speciell orsak. 35-årsgräns gäller hos oss med så jag tror inte att det blir aktuellt.
Jag har också funderat på en doppler. Får se vad maken säger. Vad kostar den du beställde, Kattisch?
Jag tar mig ff knappt ur sängen. Men illamåendet lyckas jag iaf hålla i någon så när ordning med Postafen.
Imorse mådde jag så bra i en kvart att jag orkade hjälpa till med frukosten. Men sedan dess har jag varit liggande. Tycker verkligen att det ska bli skönt med vul på måndag, så att vi antingen kan glädjas över en bebis, eller få hjälp att avsluta denna misär om något är fel.
Hoppas naturligtvis på första alternativet!!!
Jag får höra vad BM säger på måndag vad som ingår eller inte. Men när jag ringde dit frågade hon om jag tänkte göra fostervattensprov. Och vi tänker göra det. Jag är ju 38 år så risken är ju större då. Och vi har även bestämt att ta reda på könet på bebisen :)