lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Jag har också blivit finnig, särskilt på hakan, inte alls kul. Det värsta är dock fortfarande illamåendet. Vad brukar ni äta på kvällen? Hoppas att bebisen får i sig tillräckligt iaf :)
Kattisch: Har du fått din doppler än? Är nyfiken på hur tidigt det fungerar att höra och skilja mellan två hjärtljud. Vill ju veta om båda finns kvar...
I vår kommun lyssnar dom inte på hjärtljuden förrän efter rul i v 17-18. tråkigt för man vill ju veta. är i v 12 nu
Leverans datum på dopplern är mellan 23/11-7/12. Blir lika besviken varje gång brevlådan är tom... tror att jag kommit in i spökveckorna. Efter att ha spytt som en gris i flera veckor så har jag haft två väldigt lugna dagar.
Efter att ha varit hemma en vecka från jobbet så ringde läkaren äntligen upp mig. Det blev en sjukskrivning i 3 veckor. Och om det blir allt för jävligt så vill dom lägga in mig för att ge dropp.
.....ringde jobbet och meddelade om min sjukskrivning. Chefen svarade - vi får se hur det blir framöver
Oj fan.... ehhh hoppas att jag inte har bekanta här hehe..
tror också jag kommit in i någon form av spökveckor. för det första har ju jag bara spytt 2 gånger totalt och tycker enligt mig själv att jag mått för bra. och nu har symtomen nästan försvunnit helt. mår illa bara lite då och då. så nu vart jag lite nervös.
så gjorde ett ultraljud på jobbet idag. fick hjälp av en snäll läkare. fick se en liten bebis med hicka och som vinkade. var så mysigt att se en liten som rörde sig. hihi. hur mys som helst.
ska till bm i morgon på inskrivning. tycker dock dom har lite sen inskrivning i vårt landsting.
Sofieri: Hoppas att det är ett bra företag du fått jobb på nu, så du får stanna kvar!