lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Man kan ju alltid hoppas.
Som jag befarat, en dag efter att jag sagt till om min sjukskrivning så fick jag sparken. Hmm, undrar varför...;)
Sofieri: Vad tråkigt! Men kanske inte så överraskande...
Jag mår fortfarande illa. Mest hela tiden. Äter fortfarande Postafen två ggr/dag, annars hade jag gått under. Klarar ofta bara av Billys panpizza och tomater. Plus banan på morgonen och clementiner i massor...
Fan va hemskt att få sparken:(
De e jag rädd för, fick precis ett vikariat som först e på tre månader sen möjlighet tillförlängning eller fast. Jag har inte berättat att ja e gravid men de kommer dom ju veta om några veckor då ja redan fått mage: är rätt säker på att inte få fortsatt :(
Men hoppas dom kan kåta mig jobba till typ maj iaf
jag skulle nog ha varit tyst. illamåendet kom tillbaka och nu har jag spytt två dagar. så nej jag skulle nog inte sagt något. men vad kan man göra.
har dock blivit så där sjukt hungrig igen. slutade kl 22 idag och då ställer man sig och gör hembakad pizza. ja inte helt fel.
De sa upp mig dagen efter att jag meddelat min sjukskrivning. Och när de ringde ( ja helt otroligt, de sparkade mig över telefon), så var det direkt inte nån hemlighet varför dom sparkade mig. De sa att det att det var för att jag blivit sjukskriven och att det var så osäkert om/när jag kunde komma tillbaka. Sen så kunde jag ju fortsätta jobba efter maj eftersom jag skulle bli mammaledig då.