lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Vad jag läst och som läkaren sa när jag gjorde vul så kommer graviditetssymptomen tidigare och är starkare vid tvillingar, än om man väntar ett barn.
Sen finns det ju de som inte blir påverkade alls. Men sån är uppenbarligen inte jag...
Mitt illamående är det samma. Hemma från jobbet sen i onsdags. Läkaren ringer inte förens på tisdag.
Mitt ätande går i perioder. En vecka levde jag i princip bara på vitt bröd med smör men nu kan jag knappt titta på det. Chips har jag aldrig tyckt om innan men det äter jag nu. Detär svårt att släppa det där med mat noja men jag försöker äta det som kroppen vill ha. Jag får en del att jobba bort sen men det är det värt :)
Jag har blivit finnig. Kan inte minnas att jag varit så med sonen. Sämre hy nu. Det är irriterande att ha två på ena kinden. Nästan som man var tonåring igen....
Jag har blivit finnig. Kan inte minnas att jag varit så med sonen. Sämre hy nu. Det är irriterande att ha två på ena kinden. Nästan som man var tonåring igen....
Usch ja. Finnig har ja oxå blivit. Har nog 5 nya varje dag, å dom gör riktigt ont oxå. Ja har massa symtom tidigt å har mått riktigt dåligt, de börjar lätta lite nu, inte borta men vissa dagar e iaf lättare. V 10 nu 😊
Detta låter kanske dumt. Meen har upptäckt att Alvedon hjälper mot mitt illamående. Men varför just Alvedon kan man undra. Kan väl inte vara bra att leva på två tabletter Alvedon varje dag.
Jag har också blivit finnig, särskilt på hakan, inte alls kul. Det värsta är dock fortfarande illamåendet. Vad brukar ni äta på kvällen? Hoppas att bebisen får i sig tillräckligt iaf :)
har också finnar och dålig hy, dåligt hår också.. Så har jag inte haft under mina tidigare graviditeter..
Starkare symptom med tvillingar beror väl på att det är två moderkakor som producerar progesteron och hormoner,=mer progesteron och mer hormoner?