lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Ja fy verkligen! Är så less på att må illa från man vaknar tills man somnar. Känner sig som världens tråkigaste just nu, nästan deprimerad av att må såhär :(
Sjukskriven veckan ut, ser inte fram emot att jobba nästa vecka..
Jag går mest runt och mår pyton. Bara kräks och mår illa hela tiden. När jag väntade äldsta dottern 07. Så blev jag inlagd och fick dropp sista veckorna pga allt kräkande. Är lite oroligför att må lika dåligt den här gången. Går in i v. Nio idag!
Ja usch för att må illa. Mitt har börjat så smått att avta så är inte lika illa nu. Men äter ja för sällan blir ja spy färdig.
Går in i v 10 imorrn å längtar tills om två veckor då vi ska berätta för barnen:)
Köpte tröjor där de står "jag ska bli storasyster/storebror" på :)
Mammafia, var har du köpt tröjorna? En sån hade varit toppen att ge till dottern :) går med runt och känner mig äcklad av det mesta. Det värsta är matos och vissa herrperfymer. Kommer inte ihåg att det var såhär med dottern, men snart blir det nog bättre.
Men hörni. Jag måste slå ett slag för piggelin! Det enda som funkar riktigt bra för mig. Såååååå gott :D
Ska testa Piggelin imorn!
Mår också dåligt av att må såhär dåligt.. Kan erkänna att jag inte är säker på att jag skulle palla försöka igen om det skulle skita sig nu.. Min man sa idag att han ångrar lite att jag blev gravid för att det är så jobbigt när jag mår så dåligt.. Vet inte om jag borde bli ledsen över det eller bara tycka synd om honom som får ta det tunga lasset nu med att ta hand om våra tre barn..
Lyckligavi01- vi designade dom själv på visaprint för vi hade specifika önskemål. 😊 Ja piggelin har funkat för mig med :)
Vad trist att ni dras med illamående! :(
Känns nästan som att såna som jag, som mår så bra, är i minoritet.. jag är i v 9 nu och känner mig knappt gravid ibland fast vi har sett den lilla på UL och har små symtom som trötthet, växtvärk och ömhet i brösten. Det är det enda. Någon mer som också mår bra?
Mår illa om jag väntar för länge med att äta och mår illa när jag äter och efter maten, men man tvingar i sig. Vad brukar ni äta till frukost? Man läser om de som äter så nyttigt både, gröt eller fil med egengjord musli, keso, frukt, rågbröd, ägg, juice och annat, vilket är bra men jag skulle aldrig orka få i mig så mycket. Man vill ju äta nyttigt, men är svårt när man mår illa hela tiden.