lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Det är bara det att jag mår så dåligt just nu och mår värre av kaffe Men om jag mår bättre snart så bli det nog nån liten kopp då och då
Cassidy: Det borde gå att höra dom separat, en angelsound är väl liknande med vad bm använder? Jag har tvillingar och när bm lyssnade flyttade runt den lite tills hon hittade det andra hjärtljudet. Ligger oftast en bit från varandra, det är så man vet att det är två.
Emmadaniella: Man hör alltså inte hjärtljuden genom hela magen? Utan måste hitta det ställe på magen där man kommer närmast? Tycker att det borde vara svårt att hålla isär dem nu när de är så små!?
Vet inget om det här...
Hej! Bf 23/6 här med. Tänk vad lustigt att det känns så speciellt att läsa era grejer som är jättenära mig i bf. Kul. 10+5 idag. V 11. Ultraljud på onsdag.
Cassidy: Minns inte från vilken vecka bm började lyssna på deras hjärtljud, så det kan vara för tidigt nu. Men från och med när bm brukar lyssna så var det aldrig några problem att skilja båda åt! Hörde dom inte genom hela magen utan fick leta runt lite :)
Såg att jag skrivit fel vecka här ovanför. Är i vecka 11, på 10+3 idag.
Idag är jag helt Postafen-fri och mår ändå inte sämre än vad jag tidigare gjort med Postafen! Kanske börjar det bli lite bättre
Emmadaniella: Okey. Jag får fråga Bm på onsdag när jag ska dit.
Det känns verkligen inte kul att berätta för släkten att vi väntar tvillingar utan att vara säker på att båda är kvar. Och ännu värre, att berätta att jag är gravid och så har de kanske dött båda två...
Efter att ha väntat i sex år (både vi och släkten), så hade det känts förjävligt att senare behöva meddela att det gick åt skogen...