Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Fan vad jag önskar att jag också kunde känna ordentligt illamående. Är också i v5+2 och allt känns så osäkert. Och så har jag ju haft två missfall, så det skulle vara nice med dygnet runt illamående till vecka 12 i alla fall.
Vi får komma in på ul/vul i vecka 8 tack och lov. Ingår tydligen när man gör insemination.
Jag har "växtvärk" känner av foglossning och mår illa på kvällarna. Mådde inte illa förrän i v 7-8 med de andra. Redan i slutet på v 5 nu.
Fan vad jag önskar att jag också kunde känna ordentligt illamående. Är också i v5+2 och allt känns så osäkert. Och så har jag ju haft två missfall, så det skulle vara nice med dygnet runt illamående till vecka 12 i alla fall.
Ni som varit gravida förut, när kom illamåendet för er?
Jag är i v 5+2 och får små slängar av illamående ibland, men än så länge rätt harmlöst.
Hej! Hänger på er lite smått här. Extremt svagt pos i morse så vi hoppas på stegring de kommande dagarna.
Är 25, har två döttrar födda -09 och -11. Fick mf 7 oktober så detta blev första försöket igen för en trea, andra försöket totalt. Nu hoppas jag att det går vägen denna gång. Bf 14 juli om jag utgår från att 7 var senaste mensens första dag.