Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Grattis all nya!
Ni som varit gravida innan, har det skilt mycket på hur ni har mått?!
Än är det ju ganska tidigt men tycker mig må mycket bättre denna gång eller så är det för jag tar det mycket lugnare nu....
Är det någon här som tränar pump eller annan form av styrketräning? Jag har tränat pump sen efter min förra graviditet och brukar för övrigt springa ibland och så promenader. Hade lite uppehåll i sommras men började träna igen efter sommaren. Jag tränade ganska länge min förra graviditet, men då var det annan form av gympa och aerobic. Känner mig lite orolig när det är så mkt vikter och tyngder i träningen nu, har läst om at man ska vara försiktig med utfall och knäböj och det gör vi väldigt mkt.
Är det någon som har erfarenhet eller vet något om just styrketräning eller då pump under graviditet??
Ni som varit gravida förut, när kom illamåendet för er?
Jag är i v 5+2 och får små slängar av illamående ibland, men än så länge rätt harmlöst.