• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Patricia4
    Phlippan87 skrev 2013-11-02 15:44:08 följande:

Hej! Hänger på er lite smått här. Extremt svagt pos i morse så vi hoppas på stegring de kommande dagarna.

Är 25, har två döttrar födda -09 och -11. Fick mf 7 oktober så detta blev första försöket igen för en trea, andra försöket totalt. Nu hoppas jag att det går vägen denna gång. Bf 14 juli om jag utgår från att 7 var senaste mensens första dag.

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Hoppas den lilla stannar kvar !! Välkommen:)
  • Patricia4

Hej tjejer

Vaknade nyss av illamående och tänkte att jag vågar nog ta den där digitala nu för att se om hcg nivån ökat ... Jag fick 2-3 nu och är så glad :)) Fick ju 1-2 för tre dgr sedan. Nu tänker Inte jag testa mer ..! Otroligt att den lilla redan betyder så mkt, för en vecka sedan visste jag ju ingenting ...ha det bra, nu ska jag somna om ...:)

• Phlippan87

Nu vågar jag nog nästan andas ut, ska dock försöka tjata till mig ett vul om några veckor för att se så det verkligen finns ett tickande hjärta

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Jempiz

Ni som kan det här! När är det ok att berätta att man är gravid för sin familj och vänner? Min sambo vet givetvis och även min syster (går intet att undanhålla något för henne). Men jag undrar när det är grönt att berätta för alla andra? Min plan är att jag ska berätta det för mina föräldrar i form av en julklapp till jul. Men det kanske är för tidigt? Jag Bör ju precis ha passerat vecka 11 då.

• Nimah
    Jempiz skrev 2013-11-03 08:56:07 följande:

Ni som kan det här! När är det ok att berätta att man är gravid för sin familj och vänner? Min sambo vet givetvis och även min syster (går intet att undanhålla något för henne). Men jag undrar när det är grönt att berätta för alla andra? Min plan är att jag ska berätta det för mina föräldrar i form av en julklapp till jul. Men det kanske är för tidigt? Jag Bör ju precis ha passerat vecka 11 då.

Jag har redan berättat för mamma, min syster och tre vänner. Om det inte blir som jag tänkt behöver jag ändå dem som stöd och då kan de lika gärna veta nu. På jobbet tänker jag försöka hålla det till efter jul. Men förra gången började folk fråga i v 7 så det var svårt att hålla. Man får helt enkelt känna efter själv hur man vill göra! V 12 är ju bara ett riktmärke för när det ses som ok att skrika ut det för hela världen :)
Svar på tråden Julibebis 2014